خلیل زاده: به این خاطر می گویند لیگ تعطیل شود که جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد اعضای برخی تیم ها به این خاطر از تعطیلی لیگ صحبت می کنند که جلوی قهرمانی سرخپوشان را بگیرند.

خلیل زاده: به این خاطر می گویند لیگ تعطیل شود که جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شجاع خلیل زاده در گفت وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس درباره درخواست برخی از تیم های لیگ برتر فوتبال برای تعطیلی مسابقات گفت: این چه درخواستی است که برخی از باشگاه ها دارند؟ چون خودشان صدرنشین نیستند و شانس قهرمانی ندارند، باید درخواست تعطیلی لیگ را بدهند؟ ای کاش رقابت ها جوانمردانه بود. ما در زمین بازی حرف می زنیم و اگر توان رقابت دارند، در زمین با ما حرف بزنند. متأسفانه برخی ها درخواست های نابه جا دارند.

وی با طرح این پرسش که چرا لیگ باید تعطیل شود، گفت: باور کنید روز گذشته (یکشنبه) برای انجام کاری به بیرون از خانه رفتم و حدود دو ساعت در ترافیک بودم. چگونه مردم می توانند به خیابان بروند، اما فوتبال بازی کردن خطر دارد و برای سلامتی مضر است؟ وقتی کاسبی مردم به راه افتاده و همه در خیابان رفت و آمد می کنند، چرا باید جلوی بازی کردن تیم ها را گرفت؟

متأسفانه این اقدامات از سوی تیم هایی انجام می شود که شانسی برای قهرمانی ندارند و نمی دانم با چه استدلالی این حرف را می زنند.، مدافع تیم پرسپولیس ضمن بیان این جمله شرح داد: ما برای رسیدن به جایی که هستیم، زحمت کشیدیم و نباید این قدر راحت با سرنوشت ما بازی کنند. قطعاً برای ما هم سلامتی جامعه در اولویت است، اما نباید به بهانه های واهی مقابل موفقیت های ما قرار بگیرند.

خلیل زاده صحبت برخی افراد درباره سلامتی مردم را بهانه دانست و گفت: اگر تیم خودشان در صدر جدول بود و شانس قهرمانی داشت، باز هم از این حرف ها می زدند؟ بهتر است با خودمان صادق باشیم. این حرف ها به این خاطر مطرح شده است که می خواهند جلوی قهرمانی ما مانع ایجاد کنند. اگر قرار است بازی ها را تعطیل کنند، واضح است که باید پرسپولیس به عنوان قهرمان تعیین و اعلام شود. فاصله امتیازی ما با رقبا خیلی چیزها را ثابت می کند.

وی که این روزها در خانه تمریناتش را انجام می دهد، بیان نمود: دلم برای بچه های تیم، مربیان و هواداران تنگش شده است. امیدوارم زودتر تکلیف بازی ها تعیین شود تا دوباره بتوانیم هواداران خودمان را ببینیم. این روزها بدون فوتبال و فوتبال بدون هوادار برای ما ارزشی ندارد. امیدوارم مسئولان برگزارکننده بازی ها و تصمیم گیرندگان، تحت تأثیر جوسازی ها قرار نگیرند و اجازه بدهند که حق به حقدار برسد. ما برای موفقیت تلاش کردیم و امیدوارم در کنار هواداران باز هم جشن قهرمانی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خلیل زاده: به این خاطر می گویند لیگ تعطیل شود که جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: به این خاطر می گویند لیگ تعطیل شود که جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید