دستبند گمشده ای که از روده کودک عربستانی سردرآورد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، پزشکان با کمک عکس برداری ها توانستند دستبند گمشده را با موفقیت از بدن پسر بچه عربستانی خارج کنند.

دستبند گمشده ای که از روده کودک عربستانی سردرآورد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، به نقل از alarabiya، یک تیم پزشکی در عربستان سعودی پیروز شدند جان یک کودک را پس از اینکه مشخص شد دستبندی را بلعیده است نجات دهد. تیم جراحی بیمارستان ملک عبدالعزیز در جده، در غرب عربستان سعودی، توانستند طی یک عمل جراحی که دو ساعت و نیم به طول انجامید، دستبند را از روده این کودک خارج کنند. بخش بهداشتی منطقه جده در گفت وگو با رسانه ها توضیح داد که یک تیم پزشکی پیروز شد جان یک کودک شش ساله را که با شکایت از درد شدید شکم به بیمارستان مراجعه کرده بود، حفظ کند.

این بخش بهداشتی اضافه نمود کودک 4 روز پیش به دلیل درد شکم به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد که با گذشت زمان این درد بیشتر شد در نهایت، عکس برداری وجود جسم خارجی در روده او را نشان داد و بلافاصله پسر بچه وارد اتاق عمل شد و پزشکان توانستند جسم خارجی را خارج کنند. همچنین متخصصان اشاره کردند که دیواره روده آسیب دیده است، اما قابل درمان است. پزشکان تایید کردند که این کودک 6 ساله در بخش است و می توان شرایط پایداری را مشاهده کرد همچنین به مرور و شرایط این کودک رو به بهبود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

وبلاگ کاتالوگ فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دستبند گمشده ای که از روده کودک عربستانی سردرآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبند گمشده ای که از روده کودک عربستانی سردرآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید