آیا بازگشت کوجیما به سبک مخفی کاری می تواند منجر به یکی از اولین بازی های PS6 گردد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در جریان رویداد State of Play اخیر پلی استیشن، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق سری متال گیر، دنیای بازی را شگفت زده و اظهار داشت که به کاری که به برترین شکل ممکن انجام می دهد یعنی ساخت آثار اکشن مخفی کاری باز خواهد گشت.

آیا بازگشت کوجیما به سبک مخفی کاری می تواند منجر به یکی از اولین بازی های PS6 گردد؟

او به طور خاص اعلام کرد که روی یک اثر هیبریدی بازی و فیلم با گرافیک واقع گرایانه به ژانر اکشن جاسوسی پس از دث استرندینگ 2 کار خواهد نمود. واکنش اولیه حول محور این خبر شوکه نماینده بود چرا که کوجیما در حال ساخت چیزی است که به نظر می رسد یک جانشین معنوی متال گیر آن هم سال ها پس از ترک کونامی است. در حال حاضر چیز زیادی در خصوص این پروژه با نام موقت Physint نمی دانیم، اما آنچه می دانیم به نوعی نشان می دهد که تبدیل آن به یکی از آثار زمان عرضه پلی استیشن 6 احتمال دارد. در طول State of Play، کوجیما گفت که انتظار می رود فراوری این بازی به طور جدی پس از دث استرندینگ 2 و با مشارکت سونی شروع گردد. بنابراین، ما می دانیم که Physint به کنسول های پلی استیشن می آید. اما چه زمانی می تواند عرضه گردد؟

در حال حاضر پنجره انتشاری برای Physint وجود ندارد. گفته شده که دث استرندینگ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد. اگر این بازی در اولین فرصت، یعنی در سه ماهه اول سال 2025 منتشر گردد، توسعه Physint پس از آن به طور جدی شروع خواهد شد. در این میان با توجه به همکاری نزدیک کوجیما و سونی روی این پروژه، تعجب آور نیست اگر به این توسعه دهنده افسانه ای اجازه داده گردد تا در دایره اعتماد قرار گیرد و در خصوص برنامه های کنسول نسل بعدی سونی اطلاعاتی داشته باشد. در هر صورت او هیدئو کوجیماست! از طرفی نحوه بیان این اعلامیه بعلاوه باعث می گردد که بسیاری فکر نمایند که Physint یکی از اولین بازی های پلی استیشن 6 است و این فقط مربوط به گرافیک تقریبا واقعی این اثر نمی گردد.

در بیانیه استودیوی کوجیما پروداکشنز آمده که با پشتیبانی کامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، این بازی اکشن و جاسوسی نو از تکنولوژی پیشرفته و بازیگران فوق العاده برای ارائه تجربه ای منحصربه فرد استفاده می نماید. محو کردن مرز های بین فیلم و بازی، ارائه گرافیکی تقریبا واقعی و برداشتی نو از تفریح های تعاملی چیزی است که این بازی در پی آن است. اشاره به تکنولوژی پیشرفته می تواند معانی زیادی داشته باشد که یکی از آن ها می تواند کنسول نسل بعدی سونی باشد.

پلی استیشن 4 در نوامبر 2013 و پلی استیشن 5 هفت سال بعد، در نوامبر 2020 عرضه شد. اگر این الگو تکرار گردد، پلی استیشن 6 در نوامبر 2027 منتشر خواهد شد. اگر پیش بینی ها درست باشد و Physint اثری برایپلی استیشن 6 باشد، این بازی طوری طراحی خواهد شد تا مرز های گرافیک بازی های ویدیویی را پشت سر بگذارد و قدرت کنسول نسل بعدی سونی را به نمایش بگذارد. عرضه یک پلی استیشن نو با جانشین معنوی متال گیر سالید از سوی خالق این سری می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیا بازگشت کوجیما به سبک مخفی کاری می تواند منجر به یکی از اولین بازی های PS6 گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا بازگشت کوجیما به سبک مخفی کاری می تواند منجر به یکی از اولین بازی های PS6 گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید