همه اخبار و مقاله ها

اردستان ورودی مناسبی ندارد

فرماندار اردستان گفت: برای نوروز سال جاری باید به شکلی برنامه ریزی گردد که اردستان از یک شهرستان بین راهی به مقصد گردشگری مسافران تبدیل گردد.

28 اسفند 1402

برترین لپتاپ گیمینگ با طول عمر بالای باتری؛ 9 لپتاپ از مالی تا حرفه ایبرترین لپتاپ گیمینگ با طول عمر بالای باتری

خرید یک لپتاپ گیمینگ با طول عمر بالای باتری اصلا کار ساده ای نیست. چرا که کاربر باید از میان صدها مدل، در پی محصولی بگردد که شارژدهی بالایی دارد. در نتیجه تصمیم به نگارش این مطلب گرفته ایم و قصد داریم در آن به معرفی 9 لپتاپ گیمینگ با طول عمر بالای باتری...

27 اسفند 1402

عمارت خسرو آباد یکی از جاذبه های دیدنی کردستان،

عمارت خسرو آباد یکی از جاهای دیدنی کردستان است که دارای زیربنای 6000 متر مربعی است در دوران قاجار و در سال 1223 هجری قمری ساخته شده است.

25 اسفند 1402

همکاری برترین دوربین جهان با سامسونگ، اس25 برترین گوشی سال آینده خواهد شد!، عکس

اگرچه که سیستم دوربینی که در سری گلکسی اس24 سامسونگ به کار رفته بسیار توانمند است اما با سایر گوشی هایی که از دوربین های قوی برخوردار هستند، قابل مقایسه نیست. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته است که با سازنده بهترین دوربین دنیا یعنی سونی همکاری کند و گوشی...

23 اسفند 1402

هرآنچه باید درباره پروتئین کازئین شیر بدانید

در صورتی که در پی افزایش جذب پروتئین خود هستید، یکی از راه ها استفاده از پودر های پروتئین است که روشی راحت و نسبتا گران محسوب می شود. همچنان با وجود انواع بی شمار این مکمل ها در بازار تشخیص اینکه کدام نوع برای اهداف سلامتی و تناسب اندامتان مناسب است کار...

23 اسفند 1402

رهبران لاکهیدمارتین که صنعت هوایی آمریکا را تغییر دادند!، عکس

در طول سال ها، لاکهید مارتین که در ابتدا دو لاکهید و مارتین بود، دو شرکتی که در سال 1995 با هم ادغام شدند، در پاسخ به قراردادهای متعدد با دولت ایالات متحده، هواپیمای نمادینی فراوری نموده است. این طیف از هواپیماهای ترابری تا هواپیماهای استراتژیک که در استراتوسفر...

21 اسفند 1402

IOS18 چه تغییرات مهمی خواهد داشت؟

iOS 18 در راه است؛ سیستم عاملی که احتمالاً تغییرات زیادی تجربه می کند تا کار با آیفون مجذوب کننده تر شود.

20 اسفند 1402

پیوند فراوری گیاهان دارویی با گردشگری به رونق تجارت و افزایش عایدی در غرب مازندران می انجامد

ایرنا/ براساس گزارشات منتشر گشته، پیوند فراوری گیاهان دارویی با گردشگری به رونق تجارت و افزایش عایدی در غرب مازندران می انجامد.

19 اسفند 1402

7 ویژگی که دوست داریم در گلکسی S24 FE ببینیم

طبق شایعات، سامسونگ گلکسی S24 FE در راه است. اولین جزئیات وسوسه کننده در مورد این گوشی در حال حاضر به طور غیر رسمی منتشر شده است و ما کم کم می توانیم تصویری از شکل نهایی این گوشی را تصور کنیم. گلکسی S24 FE قرار است جایی بین گلکسی S24 استاندارد و میان رده گلکسی...

17 اسفند 1402

کشف مقبره ای مملو از طلا

باستان شناسان با کاوش در پاناما مقبره باستانی را کشف کردند که مملو از گنجینه طلا و چند قربانی بود.

16 اسفند 1402

بهترین مدل های هوش مصنوعی؛ با 10 مدل پیشرفته هوش مصنوعی آشنا شوید

در این مطلب قصد داریم 10 مورد از بهترین مدل های هوش مصنوعی را معرفی کنیم؛ مدل های هوش مصنوعی سودمند و کاربردی که می توانند فرایندهای مختلف را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهند.

15 اسفند 1402

فهرست برترین گوشی های فوریه 2024 منتشر شد، عکس

تراشه های اسنپدراگون کوالکام مدت هاست که در رتبه بندی عملکرد گوشی های هوشمند اندرویدی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. بااین حال پیشرفت های سریع مدیاتک، به ویژه با سری دایمنسیتی 9000، زمین بازی را تغییر داده است.

13 اسفند 1402

این موتور بزرگ متعلق به چه ماشینی است؟

وارتسیلا RT-flex96C ساخته شرکت فنلاندی وارتسیلا (Wärtsilä) یکی از بزرگ ترین موتورهای ساخته شده و بزرگ ترین موتور دیزل پیستونی دنیا است.

13 اسفند 1402

عکس ، پیچیده ترین ساعت در گران ترین خودروی دنیا

حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود 350 هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس ترین خودروی این شرکت، معمولی و مقرون به صرفه قیمت به نظر می رسد، خودرویی که گفته می گردد بیش از 30 میلیون دلار (معادل هزار و 752 میلیارد تومان!) قیمت دارد!

11 اسفند 1402

کشف حلقه طلای کمیاب در قلعه واول لهستان

کاوش باستان شناسان در یک قلعه واقع در لهستان به کشف یک حلقه طلای کمیاب قرون وسطایی منجر شد.

9 اسفند 1402

افشای راز کارخانه بزرگ پروتئین ساز

گروهی از محققان در یک تحقیق تازه با استفاده از میکروسکوپ های الکترونیک یک مدل سه بعدی از یک بخش ریبوزوم انسانی ایجاد نموده و مراحل ساخت پروتئین در بدن انسان را تا حد زیادی روشن کردند.

9 اسفند 1402

مشخصات و تاریخ عرضه گلکسی A55 فاش شد

گوشی های هوشمند گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ قرار است در ماه مارس در بازارهای مختلف عرضه شوند. حالا سایت معتبر Winfuture.de، با انتشار گزارشی مشخصات کلیدی گوشی گلکسی A55 و تاریخ عرضه آن را فاش نموده که در ادامه به این موارد می پردازیم.

8 اسفند 1402

5 نکته که درباره استایل با نیم ست مروارید باید بدانید

همه می دانیم که مرواریدها نوعی سنگ باارزش دریایی هستند اما درکی از نحوه قیمت گذاری آن ها نداریم. مرواریدها از صدف به دست می آیند و در مقدار ها و رنگ های مختلف وجود دارند. برای آشنایی با نکات مهم هنگام خرید مروارید و آشنایی با انواع مختلف آن در این مقاله...

6 اسفند 1402

کاروانسرای ینگی امام یکی از جاهای دیدنی استان البرز است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، کاروانسرای ینگی امام یکی از جاهای دیدنی استان البرز است.

6 اسفند 1402

نجات جهان با استفاده از مدفوع نهنگ!

اخیراً آزمایشی با استفاده از مدفوع نهنگ مصنوعی با هدف جذب دی اکسید کربن از جو به لطف فیتوپلانکتون ها اجرا شده است.

4 اسفند 1402
تعداد: (1682)