طراحی گرافیکی و چاپ

توصیه هایی برای خودپایشی قند خون

خودپایشی و کنترل قند خون برای مهار دیابت و جلوگیری از پیشرفت بیماری، امری حیاتی است و در عین حال تنظیم برنامه غذایی، فعالیت بدنی و زمان مصرف داروها مانند انسولین در این زمینه اهمیت بسیاری دارد.

23 بهمن 1402

آسانترین راه اخذ ویزای کانادا

خبرنگاران : اگر در پی ویزای آسان کانادا هستید خبر خوبی برای شما وجود دارد. کانادا به عشایر دیجیتال اجازه می دهد تا حداکثر شش ماه در این کشور زندگی و کار نمایند.

10 تیر 1402

عکس ، هوش مصنوعی همه فن حریف!

هوش مصنوعی (AI) در صنایع مختلف تاثیر گذاشته است و صنعت خلاقیت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

9 تیر 1402

صنعت نشر دیجیتال برای بسیاری از ناشران قزوینی ناشناخته است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران یکی از مهم ترین فعالیت های سالانه ناشران، حضور در نمایشگاه تهران است؛ شرکت ناشران شهرستانی در این رویداد مهم کشور می تواند اهمیت دوچندانی برای آن ها داشته باشد.

23 اردیبهشت 1402

رونق صنعت نشر استان گلستان با حضور نوقلمان دهه نودی

جواد قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان، گفت: در سال گذشته به همت ناشران گلستانی، 548 عنوان کتاب به شمارگان 326 هزار و 151 جلد روانه بازار نشر شد.

31 فروردین 1402

آلن دلون با کلکسیون چند میلیون دلاری اش خداحافظی کرد!

در میان این آثار یک نقاشی رنگ روغن از رائول دوفی به ارزش بین 600 تا 800 هزار یورو و یک پرتره اثر اوژن دلاکروا متعلق به سال 1825 به ارزش 600 هزار یورو دیده می گردد.

20 فروردین 1402

رئیس جمهور آمریکا ماجرای تیم اپل را تکذیب کرد ، دونالد ترامپ گاف کلامی خود را قبول ندارد!

دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که کل ماجرای اشتباه خطاب کردن مدیرعامل اپل و به جای تیم کوک، تیم اپل خواندن وی از اساس یک سوء تفام بزرگ است.

9 دی 1401

خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران

یکی از ایرلاین های با سابقه و به نام ایـران، ایران ایر است و شما به راحتی می توانید خرید بلیط هواپیما ایران ایر از خبرنگاران را انجام دهید. خبرنگاران یکی از بزرگترین سامانه های رزرو پرواز است که پروازهای تمامی ایرلاین ها را به مقاصد مختلف برای فروش می...

8 آبان 1401

عکس همسر زیبای ثروتمندترین مرد ایرانی ، او در امریکا امپراتوری می نماید

خبرنگاران ؛ ثروتمندان با مطالعه مشاغل پولساز برای ایرانیان را می شناسند و سعی می نمایند در جهت درست گام بردارند

11 تیر 1401

آنالیز لخته شدن خون با تلفن همراه!

پژوهشگران دانشگاه واشنگتن، نوعی آزمایش برای آنالیز لخته شدن خون ارائه داده اند که با یاری تلفن همراه هوشمند انجام می گردد.

19 خرداد 1401

نمایش ماه بر تَرکِ اسبِ پیر در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود

تهران (پانا) - نمایش ماه بر تَرکِ اسبِ پیر که از مونودرام های چاپ شده و تحسین شده ایوب آقاخانی است، به کارگردانی محمد عبدالهادی و با بازیِ نویسنده روی صحنه می رود.

22 اردیبهشت 1401

جنجال ادامه دار بر سر پوشش دهقان فداکار

رفته بود یکی از نزدیکان را به ایستگاه راه آهن برساند، که در جهت بازگشت متوجه ریزش کوه روی ریل شد. ناچار لباس از تن بیرون کشید و شتابان به سوی قطار در حال حرکت دوید. اما لوکوموتیوران بی توجهی کرد. این بار اسلحه شکاری اش را به سمت آسمان گرفت و چند گلوله شلیک...

14 دی 1400

جنبه های مرتبط با سیاست و علم در یک اثر

به گزارش خبرنگاران ، نخستین کتاب از مجموعه کتاب های فاخر سیاست گذاری و مدیریت فناوری و نوآوری با عنوان سیاست گذاری علوم و تحقیقات بنیادی به وسیله انتشارات مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منتشر و در دسترس علاقه مندان نهاده شد. این کتاب از سوی سپهر قاضی نوری...

10 آبان 1400

کالامین (CALAMINE)

موارد مصرف: خارش، التهاب خفیف پوستی، گرمازدگی (آفتاب سوختگی) اندازه مصرف: یک تا 3 بار در روز به صورت موضعی

23 مهر 1400

کودتای 28 مرداد سال 1332 به روایت جک استراو

فرشید خدادادیان؛ جان ویتاکر استراو، مشهور به جک استراو، سیاستمدار انگلیسی، متولد سال 1946 طی سال های 2001تا 2006وزیر امور خارجه انگلستان بود. او سال2001نخستین وزیر امور خارجه بریتانیا بود که پس از انقلاب اسلامی به ایران آمد و رئیس هیات اروپایی در جریان نشست...

28 مرداد 1400

معرفی شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مجازی با حضور وزیر ارشاد

آیین معرفی اولین دوره شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر مجازی روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

31 اردیبهشت 1400

سفری اسطوره ای به اعماق دشت سوخته

خبرنگاران-محبوبه سلاجقه: گندم بریان یا دشت سوخته گرم ترین بخش دشت لوت است، در شمال شهر شهداد، در حاشیه غربی کویر لوت، در استان کرمان. دمای هوا در این منطقه به قدری بالاست که هیچ موجود زنده ای نمی تواند در آن زندگی کند و هیچ حیاتی در آن یافت نمی گردد. داستان...

24 اردیبهشت 1400

داستان حقوق مولفان در ایران

هفته قبل به یارانه به عنوان اولین مساله در فهرست مسائل صنعت نشر کشور و آسیب شناسی آن پرداختیم.

21 فروردین 1400

ستارگان مجازی (یکشنبه 1 بهمن 96)

سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز به کار کرد. هرچند که نمی توان وجود برخی حواشی را در برگزاری این همایش نادیده گرفت، ولی در حال حاضر برای ستارگان این فرصت پدید آمده است تا خود را هرچه بهتر به مخاطبانشان معرفی کنند. با ستارگان مجازی امروز یکشنبه...

9 بهمن 1399

روایت هشت سال دفاع مقدس در نمایشگاه عکس از م. صیاد

بخش دوم نمایشگاه عکس از م. صیاد از روز آدینه (21 شهریور ماه) تا 25 مهر در مرکز نبشی برگزار می گردد. بخش اول این رویداد به نمایش عکس های انقلاب و پیامد های آن پرداخت و اکنون بخش دوم با موضوع جنگ هشت ساله ایران و عراق ادامه می یابد.

8 آبان 1399
تعداد: (28)