آسانترین راه اخذ ویزای کانادا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران : اگر در پی ویزای آسان کانادا هستید خبر خوبی برای شما وجود دارد. کانادا به عشایر دیجیتال اجازه می دهد تا حداکثر شش ماه در این کشور زندگی و کار نمایند.

آسانترین راه اخذ ویزای کانادا

کانادا طرح کار از راه دور را راه اندازی نموده است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید. خبر خوب - کانادا در حال توسعه یک استراتژی کوچ دیجیتال است.

بر اساس این طرح، نیروی کار از راه دور می توانند تا شش ماه در این کشور آمریکای شمالی زندگی و کار نمایند.

به گفته شان فریزر، وزیر مهاجرت کانادا، هدف این اقدام برطرف کمبود مهارت در کانادا است.

بنابراین اگر مشتاقید در حین اسکی در کوه های راکی یا در حال سفر در بهترین شهرهای دنیا کار کنید، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

طرح عشایر دیجیتال کانادا چگونه کار خواهد نمود؟

جزئیات این طرح هنوز در حال توسعه است. اما بر اساس قوانین مهاجرتی کنونی کانادا، یک عشایر دیجیتالی که به وسیله یک شرکت خارجی استخدام می گردد، تنها به شرایط بازدیدنماینده (visitor status) احتیاج دارد تا به مدت حداکثر شش ماه در یک زمان به کانادا نقل مکان کند.

هیچ سقف حقوقی ندارد، و این امر آن را به یکی از راحت ترین طرح های کار از راه دور در دنیا تبدیل می نماید.

در بیانیه مطبوعاتی دولت کانادا آمده است: در ماه های آینده، IRCC با شرکای دولتی و خصوصی به طور یکسان برای معین اینکه آیا سیاست های جذب عشایر دیجیتال به کانادا مطلوب است یا خیر همکاری خواهد نمود.

فریزر می گوید که کارگران راه دور که به وسیله یک شرکت کانادایی به آنها پیشنهاد کار داده می گردد، با درخواست مجوز کار موقت، می توانند برای مدت طولانی تری بمانند.

دولت دو طرح دیگر برای شکار استعدادهای خارج از کشور اعلام نموده است.

اولی مختص صنعت فناوری است.

تا خاتمه سال 2022، دولت فدرال یک جریان نوآوری را برای بعضی از با استعدادترین افراد دنیا که می توانند برای کار در شرکت های فناوری به کانادا بیایند، خواه پیشنهاد شغلی داشته باشند یا نداشته باشند ایجاد خواهد نمود.

فریزر قول می دهد این طرح برنامه مشاغل مورد تقاضا که هنوز تعیین نشده اند هدف قرار می دهد.

برنامه سوم یک طرح مجوز کار برای آمریکایی ها است.

چرا کاراز راه دور در کانادا ؟

در شهرهای شلوغی مانند تورنتو و ونکوور، بازدیدنمایندگان می توانند خود را در موزه های دنیای و تفریحات شبانه پرهیاهو غرق نمایند.

در اوایل امسال، گزارشی به وسیله شرکت چاپ آنلاین Solopress، تورنتو را هشتمین شهر برتر دنیا برای کارگران از راه دور معرفی کرد.

همه منطقه ها به جز روستایی ترین منطقه ها، اتصال به اینترنت و امکانات رفاهی خوبی دارند، به این معنی که عشایر بالقوه گزینه های زیادی دارند.

برای پر کردن وقت خود در خارج از دفتر نیز مسئله ای نخواهید داشت.

قله های بلند، آبشارها و دریاچه های یخبندان - کانادا هیچ کمبودی از شگفتی های طبیعی ندارد.

از پیاده روی در رشته کوه های راکی کانادا و کایاک سواری در امتداد سواحل ناهموار نوا اسکوشیا گرفته تا تماشای حیات وحش در پارک های ملی مانند بنف و جاسپر، علاقه مندان به طبیعت از انتخاب خود راضی می نماید.

منبع: توریسم آنلاین

به "آسانترین راه اخذ ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسانترین راه اخذ ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید