عکس همسر زیبای ثروتمندترین مرد ایرانی ، او در امریکا امپراتوری می نماید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران ؛ ثروتمندان با مطالعه مشاغل پولساز برای ایرانیان را می شناسند و سعی می نمایند در جهت درست گام بردارند

عکس همسر زیبای ثروتمندترین مرد ایرانی ، او در امریکا امپراتوری می نماید

ثروتمندان همیشه مفاهیم جذابی برای تمامی اقشار جامعه بوده اند ثروتمندان میانبر های ثروتمند شدن را بلدند ثروتمندان از میان چهار راه اصلی ثروتمند شدن، ساده ترین را انتخاب نموده و پیش می برند ثروتمندان با مطالعه مشاغل پولساز برای ایرانیان را می شناسند و سعی می نمایند در راستا درست گام بردارند ثروتمندان همیشه انسان های مورد توجه در جهان هستند

مانی خوشبین ثروتمندترین مرد ایرانی است. مانی خوشبین زمانی که والدینش به آمریکا مهاجرت کردند، 14 سال داشت.

شغل اولیه او کارگر خدمات در محوطه پارکینگ یکی از فروشگاه های KMART بود.

در ادامه می توانید تصاویر مانی خوشبین کنار خانواده اش را ببینید.

مانی خوشبین متولد 24 دی ماه سال 1349 در ایران است. او تا دیپلم بیشتر درس نخواند اما از فروش کالای دسته دوم به آجیل فروشی رسید و حالا امپراطور املاک آمریکا بوده و بزرگترین کلکسیون دار ماشین لوکس است.

چند ماه از سکونت آنها در آمریکا نمی گذشت که مانی متوجه شد بسیاری از آمریکایی ها وسایل دسته دوم خود را به جای فروش ، دم در بعنوان آشغال رها می نمایند. او به همراه برادرش مشغول جمع آوری وسایل دور ریختی قابل مصرف شد و در آخر هفته آنها را در بازار حراجی دسته دوم بفروش می رساند.

بعد از دو سال زندگی در آمریکا از 16 سالگی مجوز کار کردن دریافت کرد و بعنوان کارگر خدماتی (نظافت چی) در فروشگاه زنجیره ای Kmart مشغول بکار شد.

خودش می گوید دستمزده ساعتی سه دلار و پانزده سنت برای او فوق العاده بود و ماهی 500 تا 600 دلار عایدی داشت.

به خاطر انضباط کاری و حضور به موقع در فروشگاه ، به مدت سه ماه کارمند نمونه شناخته شد و در ماه هشتم ترفیع گرفت و دستیار مدیر کالاهای ورزشی kmart شد. می گوید ترفیع بزرگی بود که از تمیز کردن زمین به دستیاری مدیر رسیدم و حقوق ام تقریبا دو برابر شد.

در دو سالی که مشغول کار بود هر هفته مقداری از دستمزد خود را پس انداز می کرد تا اینکه در 17 سالگی توانست یک ماشین هوندا بگیرد

کم کم کنار کار ، ورزش بدنسازی را آغاز کرد و در چند مسابقه هم شرکت کرد و عکس اش در چند روزنامه هم به چاپ رسید.

در 17 سالگی بعد از تماشا تبلیغات یک شرکت چند سطحی با عایدی هفتگی هزار دلار ، تماس گرفت و بعد از استخدام در بخش آجیل فروشی مشغول شد.

در 18 سالگی بعد از تجربه ای که از فروش آجیل داشت ، تصمیم گرفت خودش مستقیم آجیل بخرد و با بسته بندی و لیبل خودش آنها را بفروشد.

به این ترتیب یک دفتر تاسیس کرد و در مدت کوتاهی به آنچنان فروشی رسید که مجبور شد نیروی کار استخدام کند.

سال 1992 در شرکت مرهونات بعنوان کارمند صدور وام مشغول کار شد و بدون پول و شغل توانست جواز خرید و فروش املاک و مستغلات را بگیرد.

او در کمتر از شش ماه با تجربه که بدست آورد شرکت ارائه دهنده خدمات صدور مجوز وام را تاسیس کرد و توانست با جذب یک دلال عایدی خوبی بدست آورد.

در ادامه با پولی که از حق کمیسیون بدست می آورد آغاز به خرید املاک مصادره و توقیفی در مزایده ها کرد.

مانی در ادامه با خرید و فروش املاک و بازسازی آنها به ثروت زیادی رسید و با تاسیس کمپانی خوشبین آنرا به شش استان دیگر آمریکا توسعه داد.

مانی خوشبین در سال 1390 وقتی 41 ساله بود در دومین تجربه ازدواجش ! با خانم لیلا میلانی مدل و کارآفرین معروف متولد کانادا با اصالت ایرانی ازدواج کرد.

ثمره این زندگی حالا یک دختر بنام پریسیلا (Priscilla) متولد 1391 و یک پسر بنام انزو پاشا (Enzo Pasha) متولد 1395 است.

در طول این سال املاک خوشبین مجموعا به ارزش بیش از 450 میلیون دلار رسیدند و او در کنارش مشغول جمع آوری انواع ماشین های لوکس شد.

تنها ماشین های او بالغ بر 25 میلیون دلار ارزش دارند و خودروسازان مشهوری چون مکلارن ، بوگانی و پاگانی برای اول ماشین های اختصاصی نیز ساخته اند.

منبع:عرشه

منبع: رکنا

به "عکس همسر زیبای ثروتمندترین مرد ایرانی ، او در امریکا امپراتوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس همسر زیبای ثروتمندترین مرد ایرانی ، او در امریکا امپراتوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید