استقبال فوق العاده تماشاگران از نمایش کمدی موزیکال شهربازی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، نمایش موزیکال شهربازی با استقبال گسترده تماشاگران روبه رو شده است. به طوری که برخی از مخاطبان بارها برای دیدن این کار به سالن نمایش رفته اند .

استقبال فوق العاده تماشاگران از نمایش کمدی موزیکال شهربازی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بنابر اعلام باشگاه خوشگذرونا، پدرام اویسی، مسئول روابط عمومی نمایش کمدی موزیکال شهربازی، گفت: با توجه به اینکه گروه نمایشی راهیل از آذرماه آغاز به اجرای نمایش شهربازی نموده، توضیح داد: متن این داستان از بین چند نوشته و به علت مورد مخاطب پسند بودن آن انتخاب شده و معمولاً تئاترها با یک عروسی و عاشقانه آغاز می شوند اما داستان شهربازی در زمان حال است و از آینده شخصی بازگو می نماید که از سال 2200 آمده و تغییرات را به صورت طنز نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در این داستان تفاوت زیادی در اجرا و کارگردانی اعمال شده عنوان نمود: این کار از تمرین و اجرا پانزده روز به طول انجامید و از یکشنبه تا آدینه به روی صحنه می رود؛ با توجه به انتقاد و پیشنهادهای کارشناسان و حتی مردم سعی در بهتر اجراشدن کار و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت هستیم و همین امر باعث شده تا ما تماشاگرانی داشته باشیم که بیش از هفت بار برای دیدن این کار به سالن نمایش بیایند و این نوعی موفقیت در کار به شمار می رود.

مسئول روابط عمومی نمایش کمدی موزیکال شهربازی با اشاره به اینکه در گروه نمایشی راهیل بازیگران باتجربه ای مانند علیرضا داوودی حضور دارند که به کیفیت و بهتر شدن کار یاری می نمایند، اضافه نمود: در هر گروه هنری و تئاتری احتیاج هست که بازیگران یا افراد با تجربه باشند تا علاوه بر انتقال اطلاعات صحیح به کیفیت کار هم یاری و باعث رونق نمایش شوند.

وی گفت: گروه های تازه وارد به این عرصه باید از مسائل و سختی های این بخش آگاه باشند. برخی از افراد وارد تئاتر می شوند و بدون رزومه و فعالیت قبلی تهیه نمایندگی و کارگردانی را انجام می دهند که جدا از شناخت سلیقه مخاطب با شکست روبه رو می شوند.

اویسی با عنوان اینکه برای شناخته شدن و استقبال تماشاگر به عنصر زمان و همچنین فعالیت های تبلیغاتی احتیاج داریم، اعلام کرد: برخی از تهیه نمایندگان توقع معجزه دارند که بدون هزینه و با دست خالی این امر میسر نیست. از مسئولین انتظار داریم که از تئاتر کمدی حمایت ویژه نمایند و باید بدانیم بازیگرانی هستند که علاوه بر خنداندن مردم، همزمان گریه می نمایند نه بخاطر لحظه احساسی بلکه به دلیل فشار کاری پیش آمده.

وی اظهار داشت: در عرصه تئاتر تماشاگر باعث پربازدید شدن کار می گردد و خوشبختانه امروز تماشاگرها دوستان و خانواده های خود را به دیدن این نمایش دعوت می نمایند که نشان از جذابیت کار است. یکی از ضعف های سیستم تئاتر کمدی یک دل نبودن در گروه ها هست و این باعث مسائلی کاری و در نهایت متلاشی شدن گروه می گردد.

پدرام اویسی با بیان اینکه وظیفه یک هنرمند است که بتواند بر جامعه خود تأثیر بگذارد، یادآورشد: هر نویسنده ای که متنی را می نویسد به یقین نکته ای در ذهنش به غلیان افتاده است و سپس تصمیم می گیرد درباره آن آغاز به نوشتن کند. حال آن نکته ای که نویسنده از جامعه می گیرد و به همان جامعه تحویل می دهد یک کارگردان باید آن را مورد تحلیل و آنالیز قرار بدهد و در مرحله بعد به تصویر بکشد. اگر این هنر (تئاتر) وجود نداشته باشد که در جامعه حرفی بزند و تأثیر خود را بر فرهنگ آن مردم بگذارد نمی توان آن مقوله را در عرصه دنیای هنر جای داد.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقبال فوق العاده تماشاگران از نمایش کمدی موزیکال شهربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال فوق العاده تماشاگران از نمایش کمدی موزیکال شهربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید