تماس حدادی باعث ورود کمیته المپیک شد، تحت تاثیر جریانات نیستیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رامین طباطبایی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه ورود رئیس کمیته ملی المپیک به مسائل مرتبط با حامد حدادی بنا به درخواست این بازیکن انجام شد، گفت: رئیس کمیته ملی المپیک چندی پیش در تماسی که با من داشت، گفت که حامد حدادی چندین بار با او تماس داشته و متقاضی برگزاری جلسه بوده است. آقای صالحی امیری در این زمینه خواستار نظر من بود تا آن را برای تصمیم گیری خود مدنظر قرار دهد. من هم صراحتاً اعلام کردم که فدراسیون با هیچ بازیکنی مسئله ای ندارد با این حال اگر حدادی می خواهد، می تواند صحبت کند.

تماس حدادی باعث ورود کمیته المپیک شد، تحت تاثیر جریانات نیستیم

وی در این رابطه ادامه داد: یک جلسه میان رئیس کمیته ملی المپیک و حامد حدادی برگزار شده و صحبت هایی هم مطرح شده است. آقای صالحی امیری نتیجه این صحبت ها را با من در میان گذاشت. وی به مواردی اشاره داشت که ظاهراً از طرف حامد مطرح شده است. البته قرار است نشست مشترک دیگری هم برگزار شود و من هم در آن حضور داشته باشم اما به رئیس کمیته ملی المپیک گفته ام که فدراسیون بسکتبال با هیچ بازیکنی خصومت ندارد. از حدادی هم برای همه پنجره های انتخابی جام جهانی دعوت کرده بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال شرح داد: نمی دانم چرا اینگونه عنوان شده که فدراسیون بسکتبال با حامد حدادی یا حامد حدادی با فدراسیون بسکتبال مشکل دارند درحالیکه حداقل عملکرد ما نشان می دهد همیشه و در هر شرایطی از این بازیکن به حضور در اردوی آماده سازی دعوت کرده ایم. از مجموع 6 پنجره انتخابی جام جهانی، دیدارهای پنجره اول در دوره مدیریت محمود مشحون برگزار شد که حامد حدادی در آن حضور نداشت همانطور که در پنجره های چهارم، پنجم و ششم هم غایب بود.

طباطبایی با بیان اینکه در واقع حدادی از 6 پنجره انتخابی جام جهانی در چهار پنجره غایب بود در حالی که حداقل در دوره من برای همه پنجره ها و اردوها دعوت می شد، اعلام کرد: با این حال همچنان این پرسش مطرح است که برنامه فدراسیون در مورد حدادی و برای اردوهای پیش رو چیست؟ از این موضوع تعجب می کنم به خصوص که اردوهای تیم ملی از یک ماه دیگر آغاز می شود و در مورد بازیکنان و نفرات دعوت شده، هیچ چیز مشخص نیست.

از اقدامی که حامد حدادی برای مطرح کردن مسائل بسکتبالی اش با رئیس کمیته ملی المپیک انجام داده، استقبال می کنید؟وی در پاسخ به این پرسش گفت: دوست داریم مسائل در خانواده بسکتبال حل شود نه اینکه دیگر جریانات واسطه شوند. اصلاً نیازی نبود به این شکل مطرح شود به خصوص که درِ فدراسیون بسکتبال همیشه باز است و ما گوش شنوایی داریم. حدادی هم می تواند بیاید و مسائلش را عنوان کند.

وی افزود: با این حال اگر حامد احساس می کند که می تواند از این راه مسائلش را پیگیری و حل نماید ما هم استقبال می کنیم اما به طور حتم رئیس کمیته ملی المپیک هم در این مورد فدراسیون را حمایت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به پرسش دیگر وبلاگ کاتالوگ مبنی بر اینکه فکر می کنید این موضوع روی تصمیم آینده فدراسیون و کادر فنی در مورد حامد حدادی تأثیری داشته باشد؟، گفت: فدراسیون بسکتبال مستقل است. ما در هر شرایطی تصمیم نهایی خودمان را داریم اما از اینکه دوستانی بخواهند کمک حال باشند هم استقبال می کنیم. در کل به نظر اگر اینگونه موارد در خودِ خانواده بسکتبال مطرح شود، خیلی بهتر است. فدراسیون هم آمادگی و هوشمندی لازم را برای پرداختن به آنها دارد. فکر می کنم طی ماه های گذشته با عملکرد خود این موضوع را نشان دادیم.

وی در این رابطه یادآور شد: طی 16 - 15 ماهی که من ریاست فدراسیون بسکتبال را بر عهده دارم، هوشمندی لازم در فدراسیون وجود داشته که توانستیم تصمیمات درست بگیریم. نتایجی که به دست آورده ایم نشان می دهد که تصمیماتمان درست بوده است. حالا هم مانند قبل از پیشنهادات استقبال می کنیم اما تحت تأثیر جریانات قرار نمی گیریم چراکه اعتقاد داریم تیم ملی بسکتبال کننده ملت است، بودجه تیم ملی در واقع از طرف مردم تأمین می شود. من به عنوان رئیس فدراسیون باید از حمایتی که مردم از تیم ملی داشته و دارند و باعث نتیجه گیری آن شده اند، صیانت کنم. به همین دلیل با هرگونه حاشیه سازی برای تیم ملی صد درصد برخورد خواهیم داشت.

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که با در نظر دریافت همین مسئله و برخورد قاطعی که با حاشیه سازان خواهید داشت، برای دعوت دوباره از بازیکنانی نظیر حامد حدادی و حتی ارسلان کاظمی چه برنامه ای دارید؟، گفت: به عنوان رئیس فدراسیون هیچ دخالتی در ترکیب تیم ملی ندارم. شاید پیشنهاد داشته باشم و آن را مطرح کنم اما دست اعضای کادر فنی باز است تا بهترین ها را انتخاب کنند. قاعدتاً بازیکن باید علاوه بر آمادگی حضور در زمین، برای همراهی کادر فنی، دیگر بازیکنان و… هم باید آمادگی لازم را داشته باشد چون ما تیم منسجم و یکدستی می خواهیم. بازیکنانی که این شرایط را داشته باشند صد درصد دعوت می شوند و بازیکنی هم از این شرایط دور باشد قاعدتاً توسط کادر فنی کنار گذاشته می شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در انتها این مصاحبه در مورد برنامه های کلی که برای آماده سازی تیم ملی تصویب شده است، گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال از 18 خردادماه آغاز می شود. در اواسط آماده سازی اردونشینان سه اعزام اروپایی دارند تا در تورنمنت های بین المللی شرکت کنند. پیش از آغاز جام جهانی هم ملی پوشان در تورنمنتی به میزبانی چین شرکت می کنند. احتمال دارد در تهران هم میزبان یکی دو دیدار آماده سازی با دیگر کشورها باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تماس حدادی باعث ورود کمیته المپیک شد، تحت تاثیر جریانات نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس حدادی باعث ورود کمیته المپیک شد، تحت تاثیر جریانات نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید