جدیدترین اخبار درباره نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چند روزی است که شروع شده است. علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می توانند از 23 خردادماه تا دوم تیرماه با مراجعه به وب سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir در این آزمون نام نویسی نمایند. طبق اعلام مسئولان، این آزمون به استخدام 725 نیروی نو در سازمان تامین اجتماعی منجر خواهد شد. آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی روز 23 تیرماه 1401 در بیشتر استان های کشور برگزار می گردد. پس از اعلام نتایج، 725 نفر در مشاغل کارشناسی سازمان تامین اجتماعی در رشته های کارشناسی پرستاری، کارشناسی مامایی، اتاق عمل، آزمایشگاه تشخیص طبی، هوش بری، پرتوشناسی، پذیرش و اطلاعات، امور اقتصادی و کارشناس فناوری اطلاعات و … استخدام می شوند. در ادامه، اطلاعات نوی را درباره نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی با شما به اشتراک می گذاریم.

جدیدترین اخبار درباره نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی چه مراحلی دارد؟

طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی، پس از شرکت در آزمون 23 تیرماه پذیرفته شدگان این آزمون طی یک فرایند چندمرحله ای به استخدام سازمان درمی آیند. طبق پیش بینی های انجام شده، استخدام بعد از آزمون کتبی شامل چهار مرحله زیر می گردد:

الف) معین داوطلبان دارای حدنصاب علمی

ب) معرفی فهرست حداکثر 3برابر ظرفیت جهت آنالیز مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی

ج) اعلام فهرست حداکثر 3برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی

د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)

اولین مرحله، معین داوطلبان دارای حدنصاب علمی است. بر این اساس، داوطلبانی که حد نصاب لازم در آزمون کتبی را کسب نموده اند برای آنالیز مدارک و سایر مراحل جذب به سازمان معرفی می شوند. لازم به شرح است که حدنصاب از نظر سازمان تامین اجتماعی عبارت است از 50 درصد میانگین امتیاز سه نفر برتر در هر شغل پس از اعمال ضرایب مربوطه. بعلاوه در دفترچه آزمون ذکر شده که امتیاز داوطلبان با ارزش وزنی 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای دروس تخصصی محاسبه می گردد.

در مرحله بعدی، فهرست حداکثر 3برابر ظرفیت پذیرفته شدگان جهت آنالیز مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی معرفی می شوند. در این مرحله، در صورتی که واجدان شرایط استخدام تا 3برابر ظرفیت وجود داشته باشند برای آنالیز مدارک فراخوانده می شوند. از میان داوطلبان دارای حدنصاب علمی در هر شغل، با رعایت اولویت امتیاز کسب شده صورت می پذیرد.

سومین مرحله استخدام در سازمان تامین اجتماعی، اعلام فهرست حداکثر 3 برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی است. در این مرحله انتخاب داوطلبان 3برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه، صرفاً از بین داوطلبانی که مدارک آنان آنالیز و مورد تایید قرار گرفته است، در هر شغل محل صورت می پذیرد.

آخرین مرحله استخدامی هم معرفی پذیرفته شدگان مراحل سه گانه بالا به گزینش جهت استخدام است. پس از برگزاری مصاحبه، معرفی داوطلبان به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی کسب شده آنان با وزن 60 درصد برای آزمون کتبی و 40 درصد برای مصاحبه و به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به عنوان نفر اصلی) خواهد بود.

در دفترچه آزمون آمده است که در صورت مساوی بودن مجموع نمرات کسب شده داوطلبان در آزمون کتبی و مصاحبه، اولویت معرفی به گزینش با داوطلبانی خواهد بود که نمره آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد.

چند نکته مهم درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی

  • داوطلبان باید بدانند که کسب حد نصاب علمی، هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمی کند.
  • پذیرش نهایی، موکول به تطبیق مدارک و شرایط و موفقیت داوطلبان در مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح خواهد بود.
  • با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب احتیاج سازمان پس از معین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی تا چندبرابر ظرفیت استخدامی معین شده اخذ و آنالیز خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه و بعلاوه اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
منبع: دیوار

به "جدیدترین اخبار درباره نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اخبار درباره نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید