حمایت از نخبگان و مبتکران تجهیزات پلیسی در دستور کار دبیرخانه ناجا، ثبت رکورد عبور 128 هزار زائر اربعین 97 در 24 ساعت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سردار نوری نژاد گفت: به تجاری سازی تولیدات و تحقیقات تجهیزات پلیسی و امورات مالی یاری خواهیم کرد.

حمایت از نخبگان و مبتکران تجهیزات پلیسی در دستور کار دبیرخانه ناجا، ثبت رکورد عبور 128 هزار زائر اربعین 97 در 24 ساعت

به گزارش خبرنگار ، سردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم اختتامیه نمایشگاه تجهیزات و لوازم پلیسی گفت: برگزار این نمایشگاه به تقویت فراوریات ما یاری خواهد نمود.

او گفت: هفته ناجا فرصتی است تا پلیس جامعه و مردم را نسبت به تکالیف اجتماعی خود آشنا کند، این امر اگر به درستی صورت بگیرد اجرای ماموریت ها راحت تر خواهد بود.

سردار نوری نژاد توضیح داد: بعضی از همکاران ما در ناجا در مورد تامین ارائه خدمات در غرفه ها حضور و کاملا به کار اشراف داشتند.

وی اضافه نمود: اهداف معین شده برای برگزاری این نمایشگاه از این قرار است که شناسایی تجهیزات و سامانه های نوین انجام گردد و در ماموریت های نیروی انتظامی عملیاتی کند، گسترش علم و فن آوری در این نمایشگاه از دیگر اهداف ما بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: ایجاد نمایشگاه ایپاس، فرصتی است تا بین فراوری کننده و مصرف کننده ارتباط برقرار گردد، از نخبگان حمایت خواهیم کرد و به تجاری سازی فراوریات و تحقیقات یاری خواهیم کرد و در امر مالی نیز بخشی از تکالیف در اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی اضافه نمود: در ارزیابی این دوره از نمایشگاه باید بگویم که برگزاری آن در ارتقا فراوری به لحاظ تنوع حرف برای گفتن داشت و چینش نمایشگاه مناسب تر از گذشته بود و امور نیز منظم تر انجام شد.

سردار نوری نژاد اظهار کرد: نیرو های انتظامی عملیات گسترده ای دارد و در این عملیات تجهیزات و به روز بودن آن حرف اول را می زنند.

وی اضافه نمود: در یکی از روز های منتهی به اربعین پارسال، 128 هزار نفر به صورت قانونی عبور کردند که به یاری تجهیزات پلیسی این اقدام عملی شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در حمل و نقل، در برنامه 5 ساله چهارم پذیرفته شده بود که تلفات جاده ای افزایش پیدا کند، اما با تمهیدات پلیس این رقم به کمترین میزان خود نسبت به سال قبل شد و با استفاده از تجهیزات پلیسی به دنبال کمتر شدن تلفات جاده ای هستیم.

وی اضافه نمود: در مجموع تمام کوشش ها و فعالیت ها باید منتج به پیاده سازی رونق فراوری گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حمایت از نخبگان و مبتکران تجهیزات پلیسی در دستور کار دبیرخانه ناجا، ثبت رکورد عبور 128 هزار زائر اربعین 97 در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از نخبگان و مبتکران تجهیزات پلیسی در دستور کار دبیرخانه ناجا، ثبت رکورد عبور 128 هزار زائر اربعین 97 در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید