خبرنگاران رونمایی از زندگینامه شهید مدافع حرم در مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، گرگان - خبرنگاران - رونمایی از زندگینامه شهید مدافع حرم در مینودشت، کشف کود شیمیایی قاچاق در بندرترکمن و تاکید رییس دانشگاه علمی و کاربردی گلستان برای مهارت آموزی جوانان و دانشجویان از جمله اخبار کوتاه روز شنبه گلستان است.

خبرنگاران رونمایی از زندگینامه شهید مدافع حرم در مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان

معاون پرورشی فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس از برگزیده شدن چهار نفر از فرهنگیان این شهرستان در پرسش مهر ریاست جمهوری اطلاع داد و گفت: مینا اشرفی مقدم در رشته داستان نویسی، آنیتا پورمند در رشته وبلاگ نویسی و اسحاق خوجه و امیر محمد حاجی رضوانی در رشته عکاسی برگزیده این مسابقه کشوری شدند.

**

سرپرست هلال احمر گلستان گفت: کودک 4 ساله ای که عصر دیروز در جنگل گلستان گم شده بود توسط امدادگران، تیم سگ های تجسس هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا و تحویل عوامل انتظامی شد.

**

فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن گفت: 50 تن کود شیمیایی احتکار شده از یک انبار عظیم در این شهرستان کشف و ضبط شد.

ارزش 50 تن کود شیمیایی قاچاق حدود یک میلیارد و 350 میلیون ریال است.

**

رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: حضور جوانان و دانشجویان در رشته های مهارت محور در دانشگاه های علمی کاربردی و فنی حرفه ای راهکار اساسی برای حل معضل بیکاری جوانان است.

امیراحمد دهقانی گفت: در گلستان بین 60 تا 70 هزار نفر دانشجو در دانشگاه ها تحصیل می نمایند که سهم دانشگاه های مهارتی در استان تنها هفت هزار نفر است.

وی با بیان این که دانشگاه علمی کاربردی گلستان سه هزار و 300 دانشجو دارد گفت: 75 درصد دانشجویان این دانشگاه بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند.

دهقانی از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری جشنواره مجازی حرکت در گلستان اطلاع داد و گفت: دستاوردهای دانشجویان در این جشنواره در حوزه های مختلف مانند اختراعات، نشریات، امور کاربردی و پژوهشی داوری و به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

دانشگاه علمی کاربردی گلستان 107 رشته تحصیلی در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی دارد.

**

با حضور جمعی از مسئولین مینودشت از کتابکبوتر عشق زندگی نامه شهید مدافع حرم جواد سنجه ونلی رونمایی شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رونمایی از زندگینامه شهید مدافع حرم در مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رونمایی از زندگینامه شهید مدافع حرم در مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید