عایشه گل باز هم بازیگر ایران شد ، گریم او در سریال ساخت ایران !

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران: عایشه گل بازیگر و خواننده ترک و بازیگر فیلم سینمایی مطرب، به گروه سریال شبکه خانگی ساخت ایران3 پیوست.

عایشه گل باز هم بازیگر ایران شد ، گریم او در سریال ساخت ایران !

عایشه گل یکی از خوانندگان مطرح ترک است. عایشه گل در ایران بسیار محبوب است. عایشه گل در فیلم سینمایی مطرب بازیگری را با ایران شروع کرد. عایشه گل در سریال نمایش خانگی ساخت ایران3 هم ایفای نقش می نماید. عایشه گل ،خواننده ترک مطرب بازیگر ساخت ایران شد.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سریال ساخت ایران 3 به کارگردانی بهمن گودرزی این روزها در ترکیه در حال تصویربرداری است و در ادامه پیوستن بازیگران به این پروژه عایشه گل به این سریال پیوسته است.

عایشه گل کیست؟

عایشه گل (Ayşegül Coşkun)، ستاره ای بی نظیر در کشور ترکیه است که متولد 17 ژوئن سال 1985 در شهر زیبابی استانبول و در یک خانواده هنری می باشد. پدر او روزنامه نگار و نوازنده سازهای بادی همانند نی و مادرش سهیلا معلم نقاشی است.

عایشه گل دوران تحصیلی خود را تا قبل از دانشگاه در منطقه ها Taksim، Kocamustafapaşa و Feriköy و تحصیلات تکمیلی خود را در بخش سرامیک آموزشگاه هنرهای زیبا به اتمام رساند.

البته باید گفت امروزه این مرکز با نام دانشگاه مارمارا شناخته می گردد. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که عایشه گل در مقطع دبیرستان به مدرسه بانکداری هم رفت و پس از اتمام آن در رشته تجارت هم تحصیل کرد و مدت یکسال هم در بانک مشغول به کار بود ولی متوجه شد که برای امور بانکی مناسب نیست پس رو به رشته هنر و دنبال کردن موسیقی و بازیگری آورد.

او به اسم یک هنرمند در مدرسه Anafartalar، و سپس به اسم معلم موسیقی در مدرسه Akaretler در استانبول کار کرد. سپس به آنکارا رفت و در مسابقات اولیه یوروویژن در TRT در آن موقع شرکت کرد و صلاحیت نمایندگی ترکیه را کسب کرد.

او با سه گانه فولکلور مدرن در مسابقه آهنگ یوروویژن 1981 در دوبلین اجرا کرد.

منبع: رکنا

به "عایشه گل باز هم بازیگر ایران شد ، گریم او در سریال ساخت ایران !" امتیاز دهید

1 کاربر به "عایشه گل باز هم بازیگر ایران شد ، گریم او در سریال ساخت ایران !" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایشه گل باز هم بازیگر ایران شد ، گریم او در سریال ساخت ایران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید