عکس ، ابرماشین عضلانی بسیار متفاوت آمریکایی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، عصرایران نوشت: در نمایشگاه سما 2022، یک دستگاه داج چارجر دیتونا اس آر تی مفهومی حضور دارد که در نوع خود محصولی خاص و بسیار متفاوت محسوب می گردد.

عکس ، ابرماشین عضلانی بسیار متفاوت آمریکایی

این داج یک خودروی عضلانی با تپنده الکتریکی است که با رنگ قرمز و رینگ های 18 اینچی فیبرکربن در هماهنگی با لاستیک های مخصوصل درگ 305 میلیمتری، دلبری می نماید.

براساس اطلاعات موجود، این خودرو در تریمی که براساس معماری 400-ولت فراوری می گردد، در نسخه های 455، 495، 535، 590، 630 و 670 اسب بخاری قابل سفارش خواهد شد. بعلاوه 3 مدل قدرتمندتر -که براساس معماری 800-ولت توسعه می یابند- نیز درنظر گرفته شده که اندازه خروجی پیشرانه آنها به 1000 اسب بخار نزدیک می گردد.

بعلاوه این محصول با توجه به سابقه عضلانی های فورد و صدای غرش پرطرفدار آنها، مجهز به اولین سیستم اگزوز غیر واقعی شده که صدای پیشرانه بنزینی را در حالت های مختلف و با توجه به شرایط پیشرانه و سرعت داج الکتریکی، شبیه سازی می نماید.

داج برای هر خودرو یک سطح دسترسی به شرایط پرفورمنس پیشرانه در نظر گرفته که با نام ایی استیج شناسایی می گردد. دسترسی به ایی استیج را می توان به سادگی با دسترسی به اینترنت خریداری کرد تا با فشردن کلید به اصطلاح کریستالی که داخل داشبورد قرار گرفته است، سطح بالاتر پرفورمنس پیشرانه در اختیار خودرو قرار بگیرد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، ابرماشین عضلانی بسیار متفاوت آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، ابرماشین عضلانی بسیار متفاوت آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید