عکس ، پیچیده ترین ساعت در گران ترین خودروی دنیا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود 350 هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس ترین خودروی این شرکت، معمولی و مقرون به صرفه قیمت به نظر می رسد، خودرویی که گفته می گردد بیش از 30 میلیون دلار (معادل هزار و 752 میلیارد تومان!) قیمت دارد!

عکس ، پیچیده ترین ساعت در گران ترین خودروی دنیا

امیرمسعود عابدین: تنها چهار دستگاه از این خودروی خیره نماینده در حال ساخت است که هر کدام متناسب با سفارشات مالک بسیار ثروتمند خود طراحی شده اند. رولز رویس به تازگی سومین نسخه دراپ تیل را معرفی نموده است. سری اول به رنگ La Rose Noire و سری دوم دارای یک طرح رنگ بنفش بود؛ اما سری سوم دراپ تیل به نام Droptail Arcadia، با رنگ سفید و تزئینات چوبی تکمیل شده است.

طراحان رولزرویس یک طرح رنگی دو رنگ را ایجاد کردند که شامل رنگ سفید و مشکی است و با بخش های فیبرکربنی که برای اولین بار روی یک دراپ تیل به رنگ نقره ای رنگ می شوند، جفت می گردد. اما زمانی که این خودرو در کارگاه رنگ سپری نموده، در مقایسه با ساعاتی که برای ایجاد و تکمیل تزئینات چوبی آرکادیا صرف شده، چیزی نیست!

233 تکه چوب روی خودرو وجود دارد که 76 قطعه آن تنها در قسمت عقب قرار گرفته و مهندسان مجبور بودند از تکنیک های فرمول یک برای ساخت یک فیبرکربن سفت استفاده نمایند تا بتوانند چوب را روی آن نصب نمایند.

در مجموع، بیش از 8000 ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال اجرا بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ کاتالوگ مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، پیچیده ترین ساعت در گران ترین خودروی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیچیده ترین ساعت در گران ترین خودروی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید