لطفاً برای درمان کرونا مایع سفیدکننده ننوشید!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در واکنش به نسخه پیشنهادی ترامپ برای درمان کرونا از آن ها خواست که مایع سفیدکننده ننوشند.

لطفاً برای درمان کرونا مایع سفیدکننده ننوشید!

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ کاتالوگ، جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در دولت باراک اوباما و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور به سخنان جنجالی اخیر دونالد ترامپ درباره استفاده از مواد ضدعفونی کننده به منظور مقابله با ویروس کرونا واکنش نشان داد.

جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به مردم این کشور نوشت: نمی توانم باور کنم باید این را بگویم که لطفاً مایع سفیدکننده ننوشید.

این اظهارنظر نفر دوم دولت آمریکا در هشت سال ریاست جمهوری اوباما واکنشی به سخنان اخیر رئیس جمهور این کشور درباره تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن برای مقابله با کرونا است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری عصر پنجشنبه گفته بود: مواد ضدعفونی کننده ظرف یک دقیقه ویروس کرونا را ناکار می کند. ظرف یک دقیقه! راهی هست که بتوانیم آن را به داخل بدن تزریق کنیم یا با آن [ریه ها] را شستشو دهیم؟ چک کردن آن جالب خواهد بود.

به دنبال جنجال ها درباره این اظهارنظر ترامپ، او روز جمعه (دیروز) در سخنرانی کاخ سفید در مراسم امضای طرح کمک به کسب وکارهای کوچک آسیب دیده به دلیل شیوع ویروس کرونا سعی کرد، سخنانش را اصلاح کند.

رئیس جمهور آمریکا در این کنفرانس خبری گفت: حرف هایم درباره تزریق مواد ضدعفونی به بدن شوخی بود.

جو بایدن در واکنش به این اظهارنظر ترامپ خطاب به او در توئیتر نوشت: آقای رئیس جمهور! سلامت مردم آمریکا، موضوعی برای شوخی کردن نیست.

اظهارات بایدن خطاب به ترامپ در حال مطرح شده که شمار فوتی ها و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به گسترش است.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز طی 24 ساعت گذشته با افزایش حدود یک هزار نفری، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به 51 هزار و 17 نفر و شمار مبتلایان به 890 هزار و 525 نفر افزایش یافته است.

4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "لطفاً برای درمان کرونا مایع سفیدکننده ننوشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفاً برای درمان کرونا مایع سفیدکننده ننوشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید