ماجرای هواپیمایی که بدون خلبان پرواز کرد ، یک مسافر راهنمایی هواپیما را تا مقصد به عهده گرفت!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، پرواز منچستر به آلِکانته متعلق به شرکت هواپیمایی ایزی جت توسط یکی از مسافران راهنمایی شد. خلبان این هواپیما در شیفت کاری اش حاضر نشده بود و پرواز قرار بود لغو گردد.

ماجرای هواپیمایی که بدون خلبان پرواز کرد ، یک مسافر راهنمایی هواپیما را تا مقصد به عهده گرفت!

وبلاگ کاتالوگ: دویچه وله نوشت: همه چیز از یک پست فیس بوکی شروع شد؛ مسافری که می خواست با شرکت هواپیمایی ایزی جت از منچستر به آلِکانته در اسپانیا پرواز کند و از تاخیر طولانی مدت پرواز امانش بریده بود، این موضوع را روی فیس بوک نوشت و مسئولان ایزی جت را خطاب قرار داد.

همکاران ایزی جت در شرح علت تاخیر نوشتند: خلبان ما گم شده. اما یک پیشنهاد: یکی از مسافران همین پرواز خلبان است و می تواند هواپیما را راهنمایی کند.

مایکل بردلی خلبان است اما در اصل قصد داشت همراه با خانواده اش به تعطیلات برود. او به مسئولان شرکت ایزی جت اطلاع می دهد که لیسانس پرواز و کارت شناسایی اش را همراه دارد و اگر او باید پرواز را بر عهده بگیرد، آماده است.

تنها چند ثانیه پس از این اظهارات، ایزی جت به او تلفن می زند و می پرسد آیا می تواند پرواز را بر عهده بگیرد؟ بردلی این شرحات را به روزنامه دی ولت که این گزارش را منتشر نموده، داده است.

مسافرانی که در هواپیما نشسته بودند، از این موضوع ابراز خوشحالی می نمایند و در نهایت همه راضی هستند؛ ایزی جت، خلبانی که به تعطیلات می رفت و مسافرانی که پروازشان کنسل نشد.

منبع: چمدان

به "ماجرای هواپیمایی که بدون خلبان پرواز کرد ، یک مسافر راهنمایی هواپیما را تا مقصد به عهده گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای هواپیمایی که بدون خلبان پرواز کرد ، یک مسافر راهنمایی هواپیما را تا مقصد به عهده گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید