محدویت شدید در ورودی و خروجی شهر های فارس

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، با اعلام تعطیلی بوستان ها و تفرجگاه های استان از حضور افراد در این اماکن جلوگیری می شود.

محدویت شدید در ورودی و خروجی شهر های فارس

به گزارش ، عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: همه بوستان ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه های شهر ها و روستا های استان فارس برای مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند بنابر این مردم برای سیزده به در برنامه ریزی نکنند.

او اضافه کرد: از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می شود و هدف از این ممنوعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری است.

قاسم پور ادامه داد: انتظار است مردم استان همانند گذشته که همکاری و همراهی بسیار خوبی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشتند برای امروز و 13 فروردین نیز کمک کنند تا تجمعی شکل نگیرد و ازدحامی نداشته باشیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری گفت: براساس قانون جدید محدویت شدید در ورودی و خروجی شیراز و شهرستان ها اعمال می شود واجازه هیچ سفری داده نمی شود و پلیس با همکاری سایر نهاد ها برابر قانون و در قالب اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت ها بی توجه باشند برخورد قانونی می کند و با اعمال قانون به مبلغ 500 هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

قاسم پور شرح داد: از مردم انتظار می رود کماکان در منازل خود بمانند و به توصیه های بهداشتی عمل کنند تا بتوانیم با وحدت و همدلی و تلاش و پیگیری، این ویروس را از بین ببریم و ریشه کن کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محدویت شدید در ورودی و خروجی شهر های فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدویت شدید در ورودی و خروجی شهر های فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید