منتخبین بخش رقابتی جشنواره چتر زندگی یزد انتخاب شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/یزد هیات انتخاب جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد، پس از آنالیز 110 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 14 اثر را به عنوان آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره معرفی کردند.

منتخبین بخش رقابتی جشنواره چتر زندگی یزد انتخاب شدند

آشوبگران به کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، بی سروزمین به کارگردانی بهناز زحمتکش از یزد، چندخان به کارگردانی مجتبی لاله زاری و مهسا دهقانی از یزد، حباب زیر آب به کارگردانی علیرضا شمسی از اصفهان، حیاط خانه ما به کارگردانی وحید خسروی از تهران، دومینو به کارگردانی احمد صمیمی از تهران و سوگلی به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام، از جمله این آثار هستند.

دیگر آثار راه یافته به بخش رقابتی شامل سونات آخر پشت خط حامل به کارگردانی نورالله لک از اصفهان، قاصد به کارگردانی مارال ایزد بخش از بوشهر، من بهمنم به کارگردانی اصغر گروسی از شیراز، نان به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز، نبش کوچه بن بست به کارگردانی مهدی حبیبی از همدان، واقعا کسی خوابش می بره به کارگردانی مریم نیک آیین از یزد و 25 متر آرزو به کارگردانی پویا امینی از اصفهان، هستند.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، محمدصادق کوچک زاده، سیدحسین پیغمبری، سامان خلیلیان، محمدرضا بحری و محمدرضا امیرخانی آثار ارسالی به دبیرخانه را بازبینی و انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منتخبین بخش رقابتی جشنواره چتر زندگی یزد انتخاب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتخبین بخش رقابتی جشنواره چتر زندگی یزد انتخاب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید