هلیا امامی با این مانتو همه را حسرت به دل کرد !

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران : هلیا امامی این عکس ها را در صفحه خود منتشر کرد.

هلیا امامی با این مانتو همه را حسرت به دل کرد !

هلیا امامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. هلیا امامی در سال 1366 به جهان آمده است. هلیا امامی دوره بازیگری را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است. هلیا امامی به شدت هوادار بارسلونا اسپانیا است. عکس های تازه هلیا امامی را در ادامه ببینید.

آغاز فعالیت هلیا امامی و اولین کار حرفه ای او

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی گردید و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در 2 تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به جهانی تصویر وارد گردد.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم دوبلاگ کاتالوگر بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

آغاز فعالیت های حرفه ای هلیا امامی

هلیاامامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. او در مجموعه لژیونر سال 96 یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت و بعلاوه در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی نموده که هنوز پخش نشده است.

خانواده هلیا امامی

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته :

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

ازدواج هلیا امامی

هلیا امامی ازدواج ننموده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان است.

منبع : آخرین خبر

منبع: رکنا

به "هلیا امامی با این مانتو همه را حسرت به دل کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلیا امامی با این مانتو همه را حسرت به دل کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید