همه باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران کمک کنیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، استاندار هرمزگان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی باید کمک کنند تا سرعت اجرای پروژه ها در جزیره هرمز افزایش یابد و موانع این طرح ها رفع شود و از کار بزرگ سرمایه گذاران در این جزیره حمایت لازم صورت گیرد.

همه باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران کمک کنیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ هرمزگان، فریدون همتی پس از بازدید از فرایند اجرای پروژه های توسعه ای در جزیره هرمز، مطرح کرد: امکانات مناسب گردشگری در جزیره هرمز در حال ایجاد است که جاذبه های این جزیره را برای گردشگران افزایش خواهد داد و موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم و رونق هر چه بیشتر فعالیت ها در این جزیره خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس ظرفیت های جزیره هرمز، برنامه ریزی خوبی برای ساخت و آماده سازی امکانات گردشگری در این جزیره اجرا شده و همه باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران کمک کنیم تا این برنامه ها محقق شود.

استاندار هرمزگان افزود: دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی در استان هرمزگان باید از سرمایه گذاران حمایت کنند و فرایند کارها را سرعت بخشند تا به لحاظ امکانات اقامتگاهی و تفریحی این جزیره شاهد پیشرفت های مناسبی باشد.

همتی شرح داد: شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران باید تسهیل و به تقاضاهای سرمایه گذاری باید به سرعت رسیدگی و پاسخ داده شود.

وی با اشاره به فرایند خوب احداث اقامتگاه جدید گردشگری توسط بخش خصوصی در سواحل جزیره هرمز، گفت: باید در سراسر این جزیره چنین مجموعه هایی شکل بگیرد که موجب ایجاد اشتغال برای مردم این جزیره و رونق در فعالیت ها خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: همه باید در حد توان سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری و فعالیت در راستای عمران و آبادانی هرچه بیشتر جزیره هرمز تشویق و حمایت کنیم و این امر موجب افزایش رفاه مردم این جزیره می شود.

همتی به برنامه های جدید توسعه ای در جزیره هرمز اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش گسترده ای صورت گیرد که تا خاتمه فعالیت دولت دوازدهم، بخش بسکمک از پروژه های در حال اجرا در جزیره هرمز تکمیل شوند.

وی افزود: عملیات احداث هتل جدید در جزیره هرمز از پیشرفت خوبی برخوردار است و سایر امکانات تفریحی، گردشگری و اقامتی نیز با فرایند مناسب در این جزیره در حال ایجاد است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی، قضایی و نظارتی باید کمک کنند تا سرعت اجرای پروژه ها در جزیره هرمز افزایش یابد و موانع این طرح ها رفع شود و از کار بزرگ سرمایه گذاران در این جزیره حمایت لازم صورت گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "همه باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران کمک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه باید به بخش خصوصی و سرمایه گذاران کمک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید