واریز مابه التفاوت سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: 750 هزار خودروی حمل و نقل عمومی، ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه خود را دریافت کردند.

واریز مابه التفاوت سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ از مهر، مرتضی ضامنی گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت 750 هزار خودروی حمل و نقل عمومی به حسابشان واریز شد.

وی اضافه نمود: این اعتبار شامل رانندگان سرویس مدارس، آژانس های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و تاکسی هایی که در شهرهایشان جایگاه CNG وجود ندارد، می گردد.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می گردد و در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان فعال، امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و باقیمانده اعتبار با راه اندازی سامانه سماس فراهم شده است. رانندگان می توانند با مراجعه به سامانه فوق به آدرس: www.samas.moi.ir از میزان اعتبار تخصیصی و تاریخچه هزینه کرد آن مطلع شوند.

منبع: جام جم آنلاین

به "واریز مابه التفاوت سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز مابه التفاوت سهمیه اعتباری سوخت بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید