پاسخ جالب دیاباته به رابطه اش با لوکادیا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف مس کرمان رفت و به فزونی یک بر صفر رسید. شیخ دیاباته در دقیقه 46 به جای کمال کامیابی نیا وارد زمین شد و در دقیقه 73 تک گل شاگردان گل محمدی را به ثمر رساند تا پیش از تعطیلات لیگ برتر، پرسپولیس با برد به خانه برود.

پاسخ جالب دیاباته به رابطه اش با لوکادیا

دیاباته که اولین گل خود برای سرخ پوشان را به ثمر رساند از شادی معروفش در آزادی با پیراهن پرسپولیس رونمایی کرد.

در همین ارتباط شنیدن تازه ترین حرف های مهاجم خارجی و گلزن پرسپولیس خالی از لطف نیست.

شیخ دیاباته گل زد و شادی گل معروف خودش را بار دیگر به نمایش گذاشت. چه احساسی داری؟

طبیعی است خشنود باشم. شغل من گلزنی است و هر فورواردی دوست دارد در هر بازی گل بزند. من مدتی با بدشانسی و مصدومیت روبرو شدم و نتوانستم به صورت کامل در خدمت پرسپولیس باشم، اما در نهایت در بازی مقابل مس کرمان به یاری همبازیانم گل زدم و مهم تر اینکه تیم هم پیروز شد.

این فرصت را داشتی که در ملاقات قبلی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی گل بزنی اما...

کمی بدشانسی آوردم وگرنه به قول شما می توانستم در انزلی گل بزنم، اما به هر حال خشنودم پرسپولیس برد و ما هم با پیروزی به تعطیلات می رویم.

این شادی گل معروف تو حالا حالا ها ادامه دارد؟

این شادی گل به نام من ثبت شده است، اما کاش تماشاگران و طرفداران پرسپولیس هم در ورزشگاه بودند. گفتم که گل زدم، خشنودم، شادی هم کردم، اما این بازی تماشاگر کم داشت. من می دانم پرسپولیس چه طرفداران پرشوری دارد و دوست دارم در حضور آن ها گل بزنم و شادی کنم.

پاس سروش رفیعی هم خیلی خوب بود. درست نمی گویی؟

سروش بازیکن تکنیکی و یک هافبک فوق العاده است. بقیه همبازیانم هم همین طور و در مجموع در پرسپولیس اتمسفر خوبی وجود دارد. همه بازیکنان حرفه ای و در خدمت تیم و کادرفنی هستند. الان هم که می بینید ما صدرنشین جدول هستیم.

آیا این پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ بیست و دوم گردد؟

بله، این پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد. شما باید کادرفنی و بازیکنان را هر روز سر تمرین ببینید تا به این موضوع برسید. همه می خواهند برنده شوند و با تمام وجود تمرین می نمایند، اما رفاقت هم وجود دارد.

اما بعضی منتقدان می گویند که پرسپولیس زیبا بازی نمی نماید و فقط می برد؟

مگر بردن راحت است؟ هدف اصلی در هر مسابقه ای در لیگ برتر پیروزی و 3 امتیاز است. پرسپولیس هم می بینید در 11 بازی 24 امتیاز گرفته است. این تعداد امتیاز نشان دهنده آن است که تیم خیلی خوب کار نموده است، اما به هر حال بعضی نقدها وجود دارد.

شما توجه داشته باشید هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می گیرد بسته بازی می نماید و با تمام می جنگد که اول گل نخورد. بازی مقابل چنین حریفانی سخت است و طبیعی است تعداد گل های رد و بدل شده کمتر گردد، اما من می بینم بچه ها چقدر کوشش می نمایند. ما هم دوست داریم در هر بازی دو یا 3 گل بزنیم، ولی حریفان هم برای باختن نمی آیند. مهم این است که پرسپولیس صدرنشین لیگ شده و میانگین امتیازات خوبی بدست آورده است.

راستی رابطه ات با یورگن لوکادیا چه طور است؟

عالی است. در پرسپولیس همه بچه ها رابطه خوب و صمیمانه ای دارند و برای یک هدف کوشش می نمایند. حالا یک روز لوکادیا گل می زند و یک روز هم مثل بازی مس کرمان من و آنچه اهمیت دارد پرسپولیس است. امیدوارم این کوشش گروهی و تیمی در انتها فصل با جام قهرمانی برای پرسپولیس همراه باشد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "پاسخ جالب دیاباته به رابطه اش با لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب دیاباته به رابطه اش با لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید