پپ گواردیولا: این بار به پیروزی در استمفوردبریج خوش بینم، از ساری تشکر می کنم اما بهترین تیم اروپا نیستیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، پپ گواردیولا به سرنوشت بازی حساس تیمش مقابل چلسی خوش بین است.

پپ گواردیولا: این بار به پیروزی در استمفوردبریج خوش بینم، از ساری تشکر می کنم اما بهترین تیم اروپا نیستیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ ، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس تیمش در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی نسبت به برتری در این جدال ابراز خوش بینی کرد.

سرمربی منچسترسیتی گفت: به اینکه در 15 یا 16 ماه گذشته هر دو روز یک بار بازی نموده ایم و این چنین پایدار بوده ایم، افتخار می کنم. این، ستایش و تمجیدی بزرگ برای بازیکنانم است. در بازی گذشته می توانستیم در دقایق خاتمهی دو امتیاز از دست بدهیم. چیزهای زیادی هستند که می توانیم در آنها بهتر عمل کنیم.

گواردیولا در ادامه اضافه نمود: بازی در استمفوردبریج همیشه سخت است. بیشتر اوقات در آنجا شکست خورده ام، اما این بار به پیروزی خوش بین هستم. چلسی روی نیمکت هم بازیکنان خوبی دارد. از ساری تشکر می کنم، اما ما بهترین تیم اروپا نیستیم. باید قهرمان اروپا شویم تا بهترین تیم اروپا نام بگیریم. کاری که او انجام می دهد، فوق العاده است. مردم نمی دانند ساختن یک شیوه بازی چقدر سخت است.

وی در خاتمه گفت: آگوئرو و دی بروینه در این بازی حضور نخواهند داشت، اما به زودی بازمی گردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پپ گواردیولا: این بار به پیروزی در استمفوردبریج خوش بینم، از ساری تشکر می کنم اما بهترین تیم اروپا نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: این بار به پیروزی در استمفوردبریج خوش بینم، از ساری تشکر می کنم اما بهترین تیم اروپا نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید