کاهش تعداد پروازها در تعطیلات 5 روزه مردادماه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تقلیل تعداد سفرهای هوایی تا یک سوم بنا بر دستورالعمل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

کاهش تعداد پروازها در تعطیلات 5 روزه مردادماه

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از کاهش تردد ناوگان هوایی، ریلی و زمینی به یک سوم در مدت پنج روز اطلاع داد و خاطرنشان کرد که سازمان هواپیمایی کشوری مطابق با قوانین و مقررات، متعهد به اجرای این مصوبه در حوزه حمل ونقل هوایی کشور است. وی در این رابطه اضافه کرد:

به محض ابلاغ این مصوبه به سازمان هواپیمایی کشوری مراتب به شرکت های هوایی ابلاغ شد و متعاقب آن تمام پروازهای شرکت های هوایی مورد آنالیز و بازبینی قرار می گیرد تا تعداد پروازها به یک سوم کاهش پیدا کند.

ذیبخش با اشاره به الزام شرکت های هواپیمایی برای اطلاع رسانی به مسافران و استرداد مبالغ دریافتی بابت بلیط ها، توضیح داد:

با توجه به الزام رعایت پروتکل های بهداشتی سفرهای هوایی، همه هواپیماها هم اکنون در مسیرهای داخلی از 60 درصد جایگاه های خود استفاده می نمایند و این مصوبه ما را ملزم نموده است که برای کاهش سفرها از فردا به مدت 5 روز از یک سوم ناوگان هوایی استفاده گردد.

لازم به ذکر است که بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، در پنج روز آینده تمامی اصناف، ادارات و بانک ها تعطیل خواهند بود و فقط مشاغل ضروری سطح یک و تعمیرگاه ها قادر به تداوم فعالیت خود هستند. بر همین اساس تردد ناوگان مسافری با وسایل نقلیه حمل و.نقل عمومی شامل پروازها، قطار، اتوبوس و خودروهای مسافری برون شهری به یک سوم کاهش می یابد و وزارت راه و شهرسازی اجرای مصوبه را بر عهده خواهد داشت.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز وبلاگ کاتالوگ می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / cannews.aero

به "کاهش تعداد پروازها در تعطیلات 5 روزه مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تعداد پروازها در تعطیلات 5 روزه مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید