کسب جایزه بنیاد البرز به وسیله دانش آموزان هرمزگانی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، معاون آموزش مبه وسیلهه آموزش و پرورش هرمزگان از کسب جایزه بنیاد البرز به وسیله دو دانش آموز هرمزگانی اطلاع داد.

کسب جایزه بنیاد البرز به وسیله دانش آموزان هرمزگانی

حسن خدامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در شصتمین سال جایزه بنیاد البرز، امیر حسین مقبلی از مقطع متوسطه اول آکادمی جوادالائمه (عضو فعال پژوهش سرای ناحیه دو بندرعباس) و فاطمه شبل الحکما مقطع متوسطه دوم فنی و حرفه ای از آکادمی نمونه خلیج فارس (عضو فعال پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس) جایزه بنیاد فرهنگی البرز را کسب کردند.

او گفت: برای انتخاب این دانش آموزان ابتدا مطابق شیوه نامه ارسالی بنیاد البرز دانش آموزانی که بیشترین افتخارات علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را در طول سال های تحصیلی خود کسب نموده اند، (در مقطع متوسطه اول پایه نهم و متوسطه دوم پایه دوازدهم) به آن بنیاد معرفی می شوند و بعد از داوری کشوری، بهترین ها مشخص و اسامی آن ها به استان ها ابلاغ می شود.

به گفته خدامی، بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 شمسی با هدف یاری به اشاعه فرهنگ تقدیر و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی، تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوجوانان با استعداد ایرانی، به وسیله اعطای جایزه بنیاد البرز به همت مرحوم حسینعلی البرز، تأسیس و وقف شده و طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نخبه برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

دانش آموزان استان هرمزگان، اعضای فعال پژوهش سرا های دانش آموزی در سه دوره قبل نیز توانستند این جایزه را دریافت نمایند که خود شاهد استعداد و توانائی دانش آموزان این استان است.

در سال سال تحصیلی 1389 سیده کیانا قریشی از مدرسه فرزانگان ناحیه یک بندرعباس، فاطمه جابری مدرسه نمونه رشد ناحیه یک بندرعباس وسمانه خاوند مدرسه اندیشه دولاب منطقه شهاب قشم برنده این جایزه شدند و در سال تحصیلی 1390 نیز امیر مهدی جعفری از آکادمی اسدپور ناحیه دو بندرعباس و مبینا وطن خواه از آکادمی فرزانگان ناحیه یک بندرعباس و در سال تحصیلی 1400 نیز دیانا دانش از آکادمی نمونه دولتی نورالهدی ناحیه یک بندرعباس و نگین دیگ زاده از آکادمی فرزانگان ناحیه 2 بندرعباس برنده این جایزه شدند.

وبلاگ کاتالوگ هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کسب جایزه بنیاد البرز به وسیله دانش آموزان هرمزگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب جایزه بنیاد البرز به وسیله دانش آموزان هرمزگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید