کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال 97 معین شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، فینال فینالیست های رنکینگ کشوری با حضور 64 کماندار در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیر کمان برگزار گردید و کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال 97 معرفی شدند.

کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال 97 معین شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، فینال فینالیست های رنکینگ کشوری پس از برگزاری هفت مرحله رنکینگ از 26 استان که در شهرهای بیرجند، تهران، سمنان، ارومیه، تبریز، بوشهر و تهران برگزار گردیده بود امروز مرحله فینال این رقابت ها با حضور 64 کماندار در سایت تیرکمان برگزار گردید و در سرانجام کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال 97 به توضیح زیر معرفی شدند:

در بخش ریکرو زنان، ملیکا عبدالکریمی از کیش اول شد و مبینا فلاح از یزد و رؤیا نوریان از اصفهان در صندلی دوم و سوم ایستادند.

در بخش ریکرو مردان عرفان ارژنگی پور از آذربایجان شرقی در صندلی نخست ایستاد و مهدی نظریان از یزد و احمد قطب زاده از تهران دوم و سوم شدند. هم چنین در بخش کامپوند بانوان سوگند حداد از البرز اول شد و سارا طبیان از بوشهر و مژگان مژگانی از همدان در صندلی دوم و سوم ایستادند.

در بخش کامپوند مردان نیز سید حسام الدین کوثر از مازندران در صندلی اول ایستاد و رسول امین زاده از تهران و میلاد بسطامی از لرستان در صندلی دوم و سوم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال 97 معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران برتر رنکینگ کشوری سال 97 معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید