10 عکس پروفایل روز جانباز جدید، زیبا و با مفهوم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، عباس این علی (ع) عظیم جانباز تاریخ انسانیت است که صحنه کربلا را تجلی گاه ایثار و جانبازی خود کرد. از این رو سالگرد میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، روز جانباز نام گذاری شده است. در ادامه 10 عکس پروفایل روز جانباز را برای شما آورده ایم که می توانید برای پروفایل اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ خود از آن ها بهره ببرید.

10 عکس پروفایل روز جانباز جدید، زیبا و با مفهوم

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

ای جانباز!

فراتِ جان تو، سقّای خیمه های تشنگان وطن بود

تا امروز، در سایه امن ایمان،

عباس (ع) را در آیینه چهره تو ببینیم.

ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز مبارک باد.

مجموعه عکس پروفایل روز جانباز

یا قمر بنی هاشمولادت حضرت عباس، جانباز وارسته اسلام و روز جانباز گرامی بادولادت حضرت ابولفضل (ع) و روز جانباز مبارک بادجانبازان رهبران این نهضت اند؛ امام خمینی (ره)جانباز با لبخند زخم خویش، خاطرات خفته عباس (ع) را در کربلا بیدار می نماید؛ روز جانباز گرامی بادولادت حضرت ابولفضل (ع) و روز جانباز مبارکیا قمر بنی هاشمهر کس در راه خداوند مجروح گردد، در حالی وارد قیامت می گردد که بویش چون بوی مشک است و نشان شهیدان را داردالسلام علیک یا ابولفضل العباس

مبارک باد نورانیت خانه هایی که در سایه شمع وجود جانبازان، ذرّه ذرّه به آسمان نزدیک تر می شوند.

جانباز، آلبوم تماشایی خاطرات سرخی است که از دلاورمردی های عباس گونه های وطن، به جا مانده است.

ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز مبارک باد.

کلام آخر

جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه اند؛ خاطرات مجسّم سال هایی که درهای آسمان به روی عاشقان باز بود و فرشتگان در آسمانِ زمین گرم گلچینی بودند. بار دیگر ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را خدمت شما همراهان عزیز تبریک عرض می کنیم و امیدواریم از این مجموعه عکس پروفایل روز جانباز و جانبازی اشتفاده نموده باشید.

در آخر توصیه می کنیم مجموعه عکس پروفایل ولادت حضرت ابولفضل عباس (ع) را نیز در این مطلب ببینید و برای عرض تبریک خدمت دوستانتان، یکی از آن ها را برایشان بفرستید.

منبع: مجله انگیزه

به "10 عکس پروفایل روز جانباز جدید، زیبا و با مفهوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 عکس پروفایل روز جانباز جدید، زیبا و با مفهوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید