آنتوان گریزمان: نمی دانم دیگر باید چه چیزی کسب کنم تا برنده توپ طلا شوم؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید می گوید از ناکامی اش برای تصاحب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال آنقدرها ناراحت نیست اما فکر می نماید به اندازه کافی برای بردن آن دلیل وجود داشته است.

آنتوان گریزمان: نمی دانم دیگر باید چه چیزی کسب کنم تا برنده توپ طلا شوم؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ ، یک سال دیگر آنتوان گریزمان در کسب توپ طلای فرانس فوتبال ناکام ماند و این بار در رقابت لوکا مودریچ، ستاره خط میانی رئال مادرید شکست خورد. او که پس از کاپیتان تیم ملی کرواسی و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس سوم شد، در پاسخ به این سؤال که از ناکامی اش مأیوس نشده است، گفت: خیر. حتی جزو سه نامزد نهایی کسب این جام بودن هم افتخار بزرگی است و همینطور داشتن عنوان قهرمانی دنیا.

گریزمان که تابستان سال جاری با فرانسه قهرمان جام دنیای شد، ادامه داد: من برای بردن توپ طلا در آینده روی یاری هم تیمی هایم در تیم ملی و باشگاهی ام حساب می کنم و می خواهم جایی باشم که الان لوکا ایستاده است. من اما سال جاری افتخارات بزرگی مانند قهرمانی لیگ اروپا و جام دنیای کسب کردم. اینکه چه چیز دیگری باید انجام بدهم تا برنده توپ طلا شوم را نمی دانم.

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید که سال جاری با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد و با فرانسه جام دنیای را فتح کرد، طعنه ای هم به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بابت عدم حضورشان در این مراسم زد و گفت: من اینجا در این مراسم هستم چون می خواستم و می بایست به تیمم و به هم تیم هایم و به تمام هم رشته ای های خود احترام بگذارم و اتفاقاً شب بزرگ و خوبی هم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنتوان گریزمان: نمی دانم دیگر باید چه چیزی کسب کنم تا برنده توپ طلا شوم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتوان گریزمان: نمی دانم دیگر باید چه چیزی کسب کنم تا برنده توپ طلا شوم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید