سرنوشت نامعلوم مسی بعد از فینال جام جهانی ، پیشنهاد نو برای نابغه فوتبال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد جدیدی به لیونل مسی ارائه کرده و امیدوارند او برای فصل سوم هم در فرانسه بماند.

سرنوشت نامعلوم مسی بعد از فینال جام جهانی ، پیشنهاد نو برای نابغه فوتبال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، لیونل مسی آنقدر درگیر مسابقات جام جهانی 2022 قطر بوده که اصلاً به آینده باشگاهی اش فکر نکرده و تعیین نیست فصل آینده در پاریس می ماند یا خیر.

فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل وانتقالات مدعی شد، لیونل مسی پیشنهاد جدیدی از باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد فصل سوم دریافت کرده که امیدوار هستند او را برای ماندن وسوسه کند. شایعات بسیاری پیرامون مسی منتشر شد و حتی برخی رسانه ها ادعا کردند او ممکن است در خاتمه فصل راهی اینترمیامی آمریکا شود. حتی خبرهایی هم مبنی بر بازگشت او به بارسلونا بر سر زبان ها افتاد و تعییناً هواداران و مدیران باشگاه کاتالونیایی دوست دارند او برشود.

با این حال مسی گفته که از زندگی در پاریس راضی است و این می تواند یک امتیاز مثبت برای صدرنشین لیگ 1 فرانسه باشد تا قرارداد فوق ستاره فرانسوی را برای یک فصل دیگر هم تمدید کند. مسی دست کم تا ابتدای سال 2023 هیچ تصمیمی برای آینده باشگاهی اش نخواهد گرفت.

مسی تابستان سال 2021 از بارسلونا جدا شد و با چشمانی اشکبار به فرانسه رفت تا پیراهن پی اس جی را برتن کند. او در 53 بازی تا پیش از جام جهانی 2022 برای پاریسی ها 23 گل به ثمر رساند. در فصل جاری لیگ فرانسه، مسی پیروز شده 7 گل در 13 بازی بزند.

  • نامه احساسی اولین معلم مسی به ستاره آرژانتینی | هر بار خجالت می کشم ببینمش!
منبع: همشهری آنلاین

به "سرنوشت نامعلوم مسی بعد از فینال جام جهانی ، پیشنهاد نو برای نابغه فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت نامعلوم مسی بعد از فینال جام جهانی ، پیشنهاد نو برای نابغه فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید