آنچه از فیلم Enola Holmes 2 باید بدانید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، فیلم انولا هولمز (Enola Holmes) اثری اوریجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می رود که در سال 2020 میلادی عرضه شد و توانست جنبه تازه ای از دنیای شرلوک هولمز را برای هواداران و مخاطبان به نمایش بگذارد. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب هایی به همین نام نوشته نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) است. موفقیت این اثر سبب شد تا نتفلیکس در پی ساخت دنباله ای برای آن تحت عنوان فیلم انولا هولمز 2 (Enola Holmes 2) باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر تازه نتفلیکس بپردازیم.

آنچه از فیلم Enola Holmes 2 باید بدانید

داستان فیلم Enola Holmes 2

در همان ابتدا باید گفت که تیم سازنده فیلم انولا هولمز 2 همچون عوامل سازنده فیلم قبلی هستند. هری بردبیر (Harry Bradbeer) بار دیگر سکان کارگردانی را در دست دارد و جک تورن (Jack Thorne) نیز فیلم نامه فیلم را قلم زده است. با این حال، در حال حاضر جزییات زیادی از داستانی که این دو فیلمساز در فیلم دوم انولا هولمز بازگو خواهند کرد، در دست نیست.

با این وجود، با توجه به آنچه که می دانیم، می توان انتظار داشت که در فیلم انولا هولمز 2 این شخصیت اصلی در حین کوشش برای حل پرونده تازه خودش، بار دیگر مسائل زیادی را به وجود بیاورد. در فیلم اول به لایه اصلاحات مرتبط با جنبش حق رای زنان پرداخته شده بود و شخصیت های یودوریا و ادیث در این خط داستانی حضوری پررنگ داشتند. از آنجا که موضوع اصلی این مجموعه فیلم، آزادی و توانمندسازی زنان به وسیله شخصیت ها و داستان های مختلف است، انتظار می رود که در فیلم انولا هولمز 2 نیز بار دیگر به این خط داستانی پرداخته گردد.

در خاتمه فیلم انولا هولمز 2 لایه اصلاحات خاتمه به لطف رای کلیدی توکسبری در مجلس اعیان به تصویب رسید که خبر بسیار خوبی برای یودوریا و حامیان او به شمار می رود. با این حال، باید گفت که انگلستان اوایل قرن نوزدهم برای رسیدن به برابری هنوز راه درازی در پیش دارد. مطمئنا اینکه چطور این فیلم قرار است با دیگر جنبه های زندگی در قرن نوزدهم میلادی سروکار داشته باشد، بسیار جالب توجه خواهد بود.

از سوی دیگر، جایگاه توکسبری به عنوان یکی از اعضای مجلس اعیان می تواند نقشی مهم در داستان فیلم انولا هولمز 2 داشته باشد و جنبه ای سیاسی به خط داستانی این فیلم اضافه کند. از آنجا که مخاطبان هدف فیلم انولا هولمز 2 بیننده هایی از تمام سنین است، پس انتظار می رود داستان این فیلم نیز سرراست و سرگرم کننده باشد که معمایی رازآلود در مرکز آن قرار گرفته و انولا سعی در حل آن دارد.

علاوه بر این، در فیلم انولا هولمز 2 احتمالا بیشتر به رابطه عاشقانه میان انولا و توکسبری نیز پرداخته خواهد شد و جدای از آن، تمرکز بیشتری نیز روی رابطه میان شرلوک و انولا قرار خواهد داشت. در این فیلم، انولا پرونده دختری گمشده را قبول می نماید اما با شبکه ای از توطئه های خطرناک روبرو می گردد و حالا باید با یاری دوستان و بعلاوه برادر خود یعنی شرلوک، این معماهای مرموز را حل نماید.

بازیگران فیلم Enola Holmes 2

همچون فیلم قبلی، در فیلم انولا هولمز 2 نیز میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) بار دیگر نقش این کاراگاه جوان یعنی انولا هولمز را به تصویر می کشد. هنری کویل (Henry Cavill) در نقش شرلوک هولمز و هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) در نقش یودوریا هولمز نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم اول به شمار می روند که در فیلم انولا هولمز 2 نقش آفرینی خواهند کرد.

سم کلافین (Sam Claflin) نقش مایکرافت هولمز را در فیلم انولا هولمز بازی نموده بود اما هنوز تایید نشده که او در فیلم دوم نیز حضور دارد یا خیر. لویی پاتریج (Louis Partridge) که نقش همکار انولا به نام توکسبری را در فیلم اول بازی نموده بود، در این فیلم تازه نیز حضور دارد. عدیل اختر (Adeel Akhtar) در نقش کاراگاه لسترید از اسکاتلند یارد و سوزان ووکوما (Susan Wokoma) در نقش ادیث نیز دیگر بازیگران فیلم اول هستند که حضورشان در فیلم دوم تایید شده است.

جدا از این افراد برجسته، بازیگران بااستعداد دیگری نیز به فیلم انولا هولمز 2 اضافه شده اند که از جمله آن ها می توان به دیوید تیولیس (David Thewlis) اشاره نمود. بسیاری از افراد، این بازیگر را برای نقش آفرینی در مجموعه فیلم های هری پاتر (Harry Potter)، فیلم واندر وومن (Wonder Woman)، فیلم پسری در پیژامه راه راه (The Boy in the Striped Pajamas)، فیلم مورد تحسین و علمی تخیلی تل ماسه (Dune) و بعلاوه فیلم مرا در پاریس پیدا کن (Find Me in Paris) محصول سرویس آنلاین هولو می شناسند.

از جمله دیگر بازیگران تازه فیلم انولا هولمز 2 نیز می توان به ابی هرن (Abbie Hern)، گابریل تایرنی (Gabriel Tierney) و سرانا سو لینگ بلیس (Serrana Su-Ling Bliss) نیز اشاره نمود.

تاریخ پخش فیلم Enola Holmes 2

فیلم انولا هولمز 2 در تاریخ 4 نوامبر سال 2022 میلادی (آدینه 13 آبان 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "آنچه از فیلم Enola Holmes 2 باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از فیلم Enola Holmes 2 باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید