اعزام تیم آلیش بانوان ایران به مسابقات جهانی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، فاطمه درخشانی با بیان این مطلب اضافه نمود: با موافقت فدراسیون و پس از آنالیز شرایط، تیم ملی آلیش بانوان در مسابقات جهانی این رشته شرکت خواهد نمود.

اعزام تیم آلیش بانوان ایران به مسابقات جهانی

وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر جلسات متعددی با دست اندرکاران کشتی بانوان تشکیل شد تا بتوانیم با یک برنامه ریزی درست و هدفمند در راستا توسعه و ارتقای حوزه بانوان گام های مثبتی برداریم.

درخشانی خاطر نشان کرد : طبق تقویم مصوب اتحاد جهانی کشتی، مسابقات جهانی آلیش و قزاق کوراش روزهای 18 تا 21 مهرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. در همین رابطه تصمیم گرفتیم تا تیم ملی آلیش بانوان در این مسابقات حضور یابد. هر چند که احتمالا تغییراتی در زمان و مکان این مسابقات وجود خواهد داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی توضیح داد : مذاکراتی به صورت تلفنی با مسئولان اتحاد جهانی در حوزه کشتی های سنتی داشته ایم و مقرر شد تا در خلال مسابقات جهانی قزاقستان درباره میزبان و زمان قطعی برگزاری مسابقات جهانی آلیش تصمیمات نهایی اتخاذ گردد.

وی اعلام نمود: برای پیگیری امور مربوطه و رایزنی با نمایندگان سایر کشورها در حوزه بانوان، در رقابت های جهانی قزاقستان حضور می یابم و در بخش روابط بین الملل نیز در مورد تشکیل جلسات مشترک با روسای اتحادیه جهانی، کنفدراسیون کشتی آسیا و روسای فدراسیون های کشتی کشورهای صاحب نام، رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان را همراهی خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعزام تیم آلیش بانوان ایران به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم آلیش بانوان ایران به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید