بهمن یار و کریمی برنز گرفتند، حذف سه کاراته کای دیگر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ ، در ادامه این مسابقات که در جاکارتای اندونزی جریان دارد سارا بهمن یار و سید علی کریمی پیروز به کسب مدال برنز شده و سه کاراته کای دیگر از تیم نوجوانان ایران از دور رقابتها حذف شدند.

بهمن یار و کریمی برنز گرفتند، حذف سه کاراته کای دیگر

سید علی کریمی با رجحان یک بر صفر مقابل الاساری از عربستان در دیدار رده بندی مدال برنز وزن 57- کیلوگرم را کسب کرد. وی امروز هالیوویچ از بوسنی ، چاپارونوف از روسیه و مرلین شفر از آلمان را شکست داد و در نیمه نهایی به ابراهیم سیف الدین از مصرباخت .

سارا بهمن یار هم که به گروه بازنده ها رفته بود در دیدار رده بندی ریکا سیچروا از اسلواکی را سه بر صفر شکست داد و برنز گرفت. وی پیش از این فونگ مان وی از ماکائو ،چانگ یا از چین تایپه ،آنا سوکا از استونی را شکست داده و به اسارا عبدالقادر از مصر 5 بر صفر باخت و به گروه شانس مجدد رفت.

هادی طاهری در وزن 70- کیلوگرم دور نخست جاناتان پائولوسناز بلژیک را 5 بر صفر شکست داد ولی دور دوم مقابل عمر ارسالان از ترکیه سه بر صفر باخت و به دلیل شکست حریف ترکیه در دور دوم ، طاهری از دور رقابت ها کنار رفت. مجید نیکوهمت در وزن 70+ کیلوگرم در اولین دیدار نتیجه را 2 بر صفر به روبرت آواکیموف از روسیه واگذار کرد و این روسی هم دور بعد به ترکیه باخت تا نماینده ایران از دور رقابتها کنار برود.

در وزن 59+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان و گروه دختران ملیکا احدی در اولین دیدار نیچه وا از روسیه را پیش رو داشت که 5 بر صفر شکست خورد و به دلیل آنکه حریف روس هم دور سوم به مکزیک باخت ، احدی هم از دور رقابتها کنار رفت.

در رده جوانان و در بخش پسران علی مسکینی در وزن 55- کیلوگرم در اولین دیدار 6 بر یک نما روسان از بلژیک را شکست داد و سپس رامالیتسی از آفریقای جنوبی را با رای داوران در هانتی از پیش رو برداشت. وی در مبارزه سوم برابر بنیسه کوران از مجارستان به پیروزی رسید اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گونزالس از مکزیک نتیجه را واگذار کرد. این مکزیکی به فینال رسید تا مسکینی شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

امیر رضا میرزایی هم در وزن 61- کیلوگرم در دور نخست لی گیسانگ از چین را 9 بر صفر شکست داد و سپس یک بر صفر نتیجه را به کوزاکی از ژاپن واگذار کرد. میرزایی در صورتی شانس کسب مدال برنز را پیدا می نماید که حریف ژاپنی به بازی نهایی راه پیدا کند.

ضمن اینکه آناهیتا یحیی پور در وزن 53- کیلوگرم از دستیابی به مدال بازماند. وی در گروه بازنده ها کانادا را شکست داد و به روسیه باخت. یحیی پور با رجحان مقابل یوسینوا از قزاقستان ،جاگی الورا از آمریکا ، آنا نیلسون از سوئد و شکست مقابل مریم محمد از مصر به گروه بازنده ها رفته بود.

محمد رضا امیری هم از دستیابی به مدال بازماند. وی در وزن 52- کیلوگرم نوجوانان در گروه بازنده ها 2بر یک به مینامی از ژاپن باخت و حذف شد. وی قبل از صعود به گروه بازنده ها گریدلی از انگلستان و علی احمد از بحرین را شکست داده و به عمر عبدالرحیم از ترکیه باخته بود.

در مسابقات امروز باقری ، نیکوهمت ، طاهری ، شهگل ، امیری و احدی از دور رقابتها کنار رفتند. آناهیتا یحیی پور پنجم شد ، ،علی مسکینی و امیررضا میرزایی هم برای کسب مدال برنز کوشش می نمایند.

رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا روز گذشته با حضور 1425 کاراته از 91 کشور دنیا در اندونزی شروع و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهمن یار و کریمی برنز گرفتند، حذف سه کاراته کای دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهمن یار و کریمی برنز گرفتند، حذف سه کاراته کای دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید