افتتاح مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو با حضور مسئولان ورزش، مدیران فدراسیون تکواندو، مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین نیکوکار افتتاح شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو با حضور مسئولان ورزش، مدیران فدراسیون تکواندو، مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین نیکوکار صبح امروز(سه شنبه- 28 بهمن ماه) در خانه تکواندو برگزار گشت.

در این مراسم، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رئیس بانوان، مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، بیت الله برقراری قائم مقام معاونت مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی، غلامحسن ذوالقدری مدیرفنی سابق تیم ملی تکواندو، فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو، بیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی، یوسف کرمی کاپیتان سابق تیم ملی، مسعود حجی زواره ملی پوش سابق تیم ملی، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، ناهید کیانی کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان، محمدرضا زوار سرمربی تیم نوجوانان و باشگاه کن، محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو البرز، فیض الله نفجم، کیومرث چگینی و جمعی دیگر از قهرمانان، چهره های مطرح این رشته و تعدادی از خیرین در مراسم حضور داشتند.

پولادگر در این مراسم گفت: در دین اسلام بیشترین دستورات مبنی بر روابط اجتماعی است که نسبت به حوادث بی تفاوت نباشیم. فدراسیون تکواندو از حدود سال 94 به صورت جدی وارد این عرصه شد تا بتواند ماموریت اجتماعی خود را ایفا کند. یکی از معضلات ما این است که نسبت به وظایف اجتماعی خود بی تفاوت هستیم. ایرانی ها همواره نسبت به جامعه و وفاق آن دلسوزانه فعالیت می کردند. هرجایی که همدلی اتفاق افتاده، ثمره آن را دیده ایم.

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: گام اول ما راه اندازی کمپین ذکات ورزشی بود که از یک استان آغاز و اکنون در 22 استان اجرا می شود. سپس کمپین نفس قهرمان در سال 95 با حضور اعضای تیم ملی انجام شد و اکنون 500 نفر عضو تکواندوکار در بانک اهدای عضو داریم. سپس پویش مومنانه را در شرایط کرونایی با حضور همه استان ها داشتیم و بالغ بر 700 میلیون یاری جمع آوری شد . اکنون هم گام چهارم برداشته می شود و در این جهت از مسوولان در کمیته امداد یاری گرفتیم.

وی شرح داد: هرجا بحث مالی است مسائل ایجاد می شود و کمیته امداد با اقدام جدیدی که انجام می دهد به ما یاری رساند تا این اقدام را انجام دهیم. تاکید می کنم که همه انسان ها سرمایه هستند و همه چیز بحث مالی نیست و نیت افراد هم یک سرمایه است.

احمدی معاون فرهنگی وزارت هم با تبریک ایام ماه رجب، گفت: حضور در این برنامه خیرخواهانه موجب افتخار است. باید از مجموعه اقدامات ارزشمند فرهنگی و اجتماعی این فدراسیون تقدیر کرد . تکواندو همراه با افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم ایران، برنامه های گسترده ای برای ورزش همگانی و عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد که یک الگوست.

در ادامه، بیت الله برقراری قائم مقام معاونت توسعه مشترک های مردمی کمیته امام خمینی(ره) اعلام کرد: حضور در جمع ورزشکاران توفیقی است و از رئیس فدراسیون تکواندو و سایرین برای افتتاح این مرکز تشکر می کنم. مراکز نیکوکاری بسیار ارزشمند است که با همت مردم توسعه پیدا کرده و مردم با نگاه دینی و معرفتی خود به فکر هموطنان هستند.

سیدابوالفصل پرپنجی مدیرکل کمیته امداد استان تهران از دیگر مدیرانی بود که در این مراسم به سخنرانی پرداخت. سپس از یوسف کرمی، مسعود حجی زواره و فیض الله نفجم سفیران جهادی تکواندوی کشور، تقدیر شد .

همچنین مهرو کمرانی سرمربی تیم مای بانوان و ناهید کیانی کاپیتان تیم نیز به نمایندگی از اعضای تیم زنان مبلغی را به این مرکز نیکوکاری اهدا کردند.

در پایان مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ کاتالوگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افتتاح مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید