البته بعضی از کارشناسان معتقدند او پول سهامش را به رمزارز تبدیل نموده است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از euronews ایلان ماسک، اقدام به فروش سهام تسلا بیش از میزانی نموده که برای پرداخت مالیات هایش احتیاج دارد.

البته بعضی از کارشناسان معتقدند او پول سهامش را به رمزارز تبدیل نموده است

ایلان ماسک در 17 نوامبر حدود 8.2 میلیون سهم در بخش خودروهای الکتریکی و سازنده پنل های خورشیدی را فروخت.

بر اساس پرونده های موجود، ماسک 2.8 میلیون سهم بطور ویژه برای پرداخت اقتصادیات فروخته است و ثروت نقدی حاصل از فروش باقی سهم ها به ارزش حدود 5 میلیارد دلار (4.4 میلیارد یورو) را نیز در اختیار دارد.

کارشناسان بر این باورند که او با این کار یا میخواهد سهام خود را برای سرمایه گذاری های دیگر به پول نقد تبدیل کند و یا از این طریق می خواهد مانع از آن گردد که سال آینده اقتصادیات سنگین تری برایش وضع گردد.

پیش از این کوین پفراث یکی از تحلیلگران امور اقتصادی گفته بود: به نظرم ماسک 12 الی 13 میلیارد دلار وارد رمز ارز کند. شاید این پول به بیت کوین و اتریوم اختصاص یابد. شاید شیبا اینو و دوج کوین.

ایلان ماسک فروش سهام خود را پس از انجام یک نظرسنجی توئیتری در پی پیشنهاد نمایندگان حزب دموکرات آمریکا مبنی بر وضع اقتصادیات میلیاردرها شروع کرد.

آقای ماسک در 6 نوامبر نظر بیش از 60 میلیون فالوور خود را درباره فروش 10 درصد از سهامش جویا شد و پس از آن که حدود 58 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به گزینه فروش رای دادند، وی فروش سهام خود در تسلا را شروع کرد.

ایلان ماسک در زمان فراخوان برای این نظرسنجی در صفحه توییتر خود نوشت: توجه داشته باشید، من از هیچ جا حقوق نقدی یا پاداش نمی گیرم. من فقط سهام دارم، بنابراین تنها راهم برای پرداخت اقتصادیات شخصی فروش سهام است.

منبع: خبرکانادا

به "البته بعضی از کارشناسان معتقدند او پول سهامش را به رمزارز تبدیل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البته بعضی از کارشناسان معتقدند او پول سهامش را به رمزارز تبدیل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید