بازیکن مدنظر پرسپولیس، قید حضور در این تیم را زد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، علیرضا ابراهیمی بعد از چند روز دوری، دوباره به تمرینات گل گهر سیرجان بازگشت.

بازیکن مدنظر پرسپولیس، قید حضور در این تیم را زد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ، بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از جمع سرخ پوشان پایتخت، یحیی گل محمدی به دنبال جانشین وی در ترکیب این تیم بود. ایمان سلیمی و حجت حق وردی گزینه های بودند که گل محمدی و پرسپولیس بنا به دلایلی پیروز به جذب آن ها نشدند تا سرخ پوشان به سراغ گزینه های دیگری بروند.

پرسپولیسی ها درحالی مذاکرات خود را برای جذب مدافع در نیم فصل دوم آغاز کردند که یکی از گزینه های یحیی گل محمدی، علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر سیرجان بود. بعد از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به گل گهر، سیرجانی ها در ازای کاپیتان خود مهدی شیری و امید عالیشاه را خواستند که با مخالفت جدی سرخ پوشان همراه شد و در مقابله آن ها آریا برزگر، سعید حسین پور و آرمان رمضانی را پیشنهاد کردند که این پیشنهاد نیز با مخالفت گل گهری ها روبرو شد تا کار انتقال ابراهیمی به پرسپولیس گره بخورد.

علیرضا ابراهیمی بعد از اینکه دو باشگاه به توافق نرسیدند، از حضور در تمرینات گل گهر امتناع کرد تا بتواند رضایت نامه خود را بگیرد و راهی پرسپولیس شود. ابراهیمی درحالی در لیست 18 نفره گل گهر برابر مس رفسنجان قرار گرفت که وی با وساطت اطرافیان قلعه نویی به تمرینات این تیم بازگشت تا به نظر برسد حضور کاپیتان گل گهر در پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر منتفی شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازیکن مدنظر پرسپولیس، قید حضور در این تیم را زد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن مدنظر پرسپولیس، قید حضور در این تیم را زد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید