تازه واردها از استقلال و پرسپولیس جلو زدند!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شمس آذر قزوین با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم داری در بخش زنان اظهار داشت.

تازه واردها از استقلال و پرسپولیس جلو زدند!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ آنلاین، روز یکشنبه چهارم تیرماه، سازمان لیگ با ابلاغ یک نامه به تمام 16 تیم لیگ فزونی آقایان اعلام نمود که آن ها در صورت تمایل می توانند در لیگ برتر آینده زنان تیم داشته باشند و در واقع برای حضور در لیگ زنان نیازی به خرید امتیاز نیست.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر اخبار زیادی مبنی بر حضور تیم های بزرگ ازجمله استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر زنان به گوش رسید اما حالا گلاره ناظمی، مسئول لیگ برتر زنان در گفت و گو با ورزش سه اعلام نمود که در طی این دو روز تنها یک تیم درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال نموده است که آن هم تیم تازه لیگ فزونی شده شمس آذر قزوین است.

لازم به ذکر است؛ فصل شانزدهم لیگ برتر زنان در پاییز امسال شروع خواهد شد و این لیگ در فصل گذشته با حضور 10 تیم برگزار شده است. سپاهان، ملوان و پیکان تنها تیم هایی هستند که هم در بخش زنان و هم در بخش مردان تیم داری می نمایند و حالا با حضور شمس آذر این تیم به چهارمین باشگاهی تبدیل می گردد که همزمان هم در لیگ مردان و هم لیگ زنان، تیم دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تازه واردها از استقلال و پرسپولیس جلو زدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه واردها از استقلال و پرسپولیس جلو زدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید