برای پاسخ به توهین حریف روزها را شمردم، ایستادم و به بحرین خندیدم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، به گزارشخبرنگاران، ملاقات برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار گردید که این ملاقات با فزونی 3 بر صفر ایران به انتها رسید. سردار آزمون 54 و 61 و مهدی طارمی 79 برای ایران گل زدند.

برای پاسخ به توهین حریف روزها را شمردم، ایستادم و به بحرین خندیدم

سردار آزمون پس از این پیروزی گفت: از قبل می دانستیم که این بازی برای مردم ایران خیلی مهم است. برای خود من هم مهم بود. به خودم قول داده بودم که تمام توانم را بگذارم و انتقام خنده ها و توهین های بحرینی ها را بگیرم.

وی ادامه داد: وقتی کسی به کشورم توهین کند نمی توانم تحمل کنم. از همان زمان روزها را می شمردم تا بازی برگشت برسد و بتوانم انتقام آن رفتارها را بگیرم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به خودم قول داده بودم که در بازی برگشت کاری کنم اشک بحرینی ها را در بیاورم. در همان زمینی که باخته بودیم حریف را شکست دادیم و اشک بحرینی ها را در آوردم. بعد از بازی ایستادم و به بحرینی ها خندیدم.

وی ادامه داد: به این تیم ملی افتخار می کنم. همه چیز در تیم ملی عالی است و امیدوارم بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم.

سردار در خصوص عملکرد طارمی هم در این بازی گفت: مهدی یکی از برترین های آسیاست و می تواند در یکی از برترین تیم های جهان بازی کند. خوشحالم که کنار مهدی طارمی بازی می کنم.

سردار آزمون در ادامه اظهار داشت: با بازیکنان باتجربه تیم ملی قبل از بازی صحبت کردیم و گفتیم که اگر 60 درصد توانمان را بگذاریم می توانیم بحرین را به راحتی شکست دادیم که همین اتفاق هم افتاد و توانستیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سرانجام گفت: وظیفه ماست که از این پرچم در ورزش دفاع کنیم و نباید وارد مسائل سیاسی شویم. امیدوارم بتوانیم این فرایند را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای پاسخ به توهین حریف روزها را شمردم، ایستادم و به بحرین خندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای پاسخ به توهین حریف روزها را شمردم، ایستادم و به بحرین خندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید