کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا لغو شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سایت اتحادیه دنیای کشتی رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا را از تقویم خود در ماه مارس حذف کرد تا این امر به منزله لغو رسمی آن در فصل جاری است.

کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا لغو شد

کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا نیز خارج از تقویم دنیای در تهران برگزار گردید.

حمید کمک رییس سازمان لیگ کشتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تایید رسمی لغو این مسابقات در سال 1401 گفت: فدراسیون کشتی نامه ای برای اتحادیه دنیای ارسال و خواهان لغو این مسابقات شد. این کار به خاطر چند علت بود. ابتدا اینکه سپاهان به خاطر نبود اسپانسر انصراف داد. در سوی دیگر نیز مسابقات با رقابت های رنکینگ مصر و جام نیکولای پتروف همزمان می شد و این کار را سخت نموده بود.

وی ادامه داد: قرار بود رقابت ها در دهه اول فروردین برگزار گردد اما این تاریخ نیز نزدیک به مسابقات قهرمانی آسیا است. لذا فدراسیون باید یک تاریخ نو را برای برگزاری این رقابت ها معین کند که هنوز معین نیست.

کمک در سرانجام این را هم اضافه نمود: فصل نو لیگ کشتی ایران با برگزاری لیگ دسته اول در اواسط اردیبهشت آغاز خواهد شد. تیم های مدعی باید تا 19 فروردین ثبت نام نمایند. رقابت های لیگ یک بعد از جام تختی برگزار خواهد شد. بعلاوه لیگ برتر کشتی در نیمه دوم سال 1402 برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید