زهره کودایی: شکایت فدراسیون اردن انگیزه ام را چند برابر کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران (پانا) - گلر تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص حواشی ایجاد شده بابت شکایت فدارسیون فوتبال اردن و حمایت هایی که در افکار عمومی از وی صورت گرفت صحبت کرد.

زهره کودایی: شکایت فدراسیون اردن انگیزه ام را چند برابر کرد

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیروز شد با عبور از مرحله مقدماتی جام ملت های بانوان آسیا برای اولین بار به این مسابقات راه یابد. یکی از ستارگان تیم ملی در این جهت بدون شک زهره کودایی، گلر تیم بود که با درخشش خود خصوصاً در ضربات پنالتی بازی با اردن نقش پررنگی در فزونی تیم ملی ایران داشت.

مدتی بعد از این پیروزی بود که فدراسیون فوتبال اردن شکایتی از وی انجام داد و حضور او را در ترکیب تیم ملی بانوان ایران غیر قانونی دانست. شکایتی که منجر به محبوبیت بیشتر کودایی در افکار عمومی شد و حمایت های گسترده ای از وی صورت گرفت. با کودایی در خصوص اتفاقات چند وقت اخیر و شرایط تیم ملی هم کلام شدیم.

کودایی در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و سخت تمرین می کنیم. اردویی در تهران داشتیم که خیلی خوب بود و حالا هم کم کم خودمان را آماده مسابقات آسیایی می کنیم که کمتر از یک ماه دیگر به آغاز آن به جای مانده است و انگیزه بالایی داریم که عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.

وی در خصوص اردوی خارجی تیم ملی بانوان که لغو شد گفت: به این اردو خیلی احتیاج داشتیم و خیلی می توانست به ما یاری کند ولی متاسفانه لغو شد. به هر حال امیدوارم با تمریناتی که انجام می دهیم و انگیزه و جدیتی که در بچه ها و در کادرفنی می بینم ذهنمان را از این مسائل پاک کنیم و با صد در صد توان به مصاف حریفان برویم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

گلر تیم ملی بانوان در خصوص مسابقات آسیایی و اولین حضور تیم بانوان در این رقابت ها شرح داد: راضییم که برای اولین بار به این مرحله رسیدیم و باید بگویم اینجا کار خیلی سختی داریم چرا که حریفان هم برای پیروزی و پیروزیت به میدان می آیند و واقعاً کار ما سخت است ولی امیدوارم با کوشش بچه ها و دعای خیر مردم بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

کودایی در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال اردن و حواشی ایجاد شده بابت این موضوع گفت: واقعاً این موضوع شرایط سختی برای من رقم زد و مدتی به خاطر این اتفاق ناراحت و افسرده بودم ولی بعد از آن وقتی حمایت های مردم عزیزمان و لطف و محبتی که داشتند را دیدم اتفاقا انرژی و انگیزه من چند برابر شد و با انگیزه بالا در تمرینات حاضر می شوم تا بتوانم با یاری خدا جواب محبت مردم را بدهم.

کودایی در خصوص کارتون جالبی که عمر مومنی، کارتونیست مطرح اردنی در حمایت از وی طراحی کرد هم اظهار داشت: من عمر مومنی را نمی شناختم و کارهایش را تا پیش از این دنبال ننموده بودم ولی طرحش واقعاً من را سورپرایز کرد و خیلی راضی شدم و به او پیغام دادم و تشکر کردم. برایم جالب بود که یک کارتونیست اردنی با وجود شکایت فدراسیون فوتبال کشورش از من حمایت نموده است. بعداً دوستانم به من گفتند او یکی از سرشناس ترین کارتونیست های ورزشی دنیاست و از محبتش به خودم تشکر می کنم.

وی در خصوص حمایت هایی که از وی صورت گرفت و حتی بیلبوردهایی که در سطح شهرهای مختلف در خیابان ها نصب شد گفت: اتفاق جالبی برای من بود و همانطور که گفتم از این همه لطف سپاسگذارم و راضیم که مردم مهربانی داریم که در سختی ها پشت هم هستیم و از یکدیگر حمایت می کنیم.

گلر تیم ملی بانوان در خصوص رقابت با هم پستی هایش هم مطرح کرد: ما 4 گلر در تیم ملی هستیم که رقابت سالمی با هم داریم و در کنار آن برای هم مثل رفیق و خواهر می مانیم. من به شخصه همه کوششم را می کنم تا در تمرینات برترین عملکرد را داشته باشم و بیشترین آمادگی را از خودم نشان دهم و این تصمیم کادرفنی است که کدام یک از ما در ترکیب اصلی بازی کنیم. اگر به من فرصت داده گردد سعی می کنم با تمام وجود از دروازه تیم ملی کشورم محافظت کنم و اگر هم گلر دیگری به بازی گرفته شد آرزوی پیروزیت دارم.

کودایی در خصوص علاقه اش به لژیونر شدن هم گفت: هرکسی دوست دارد در کاری که انجام می دهد پیشرفت کند و من هم دوست دارم پیشنهادات خوبی از لیگ های معتبر داشته باشم. اگر پیشنهاد خارجی خوبی به دستم برسد و با آنالیز آن به این نتیجه برسم که به پیشرفت فوتبالی من یاری می نماید حتماً از آن استقبال خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "زهره کودایی: شکایت فدراسیون اردن انگیزه ام را چند برابر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهره کودایی: شکایت فدراسیون اردن انگیزه ام را چند برابر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید