برترین کارهایی که می توانید در فصل پاییز در چین انجام دهید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، آیا می­ خواهید برترین رنگ ­ها پاییزی را در چین ببینید؟ از کوه­ های جیلین تا ذخایر سیچوان برترین منطقه ها برای تماشا پاییز چین هستند. برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

برترین کارهایی که می توانید در فصل پاییز در چین انجام دهید

فصل پاییز در چین

رنگین کمانی از رنگ ­های زیبا در لکزیاگو

فکر می­ کنم زمانی که تصاویر لکزیاگو در نزدیکی یونان مرکزاستان کانمینگ را دیدید تصور کردید که این تصاویر حتما فتوشاپ هستند، اما زمین­ های رنگارنگ پلکانی کاملا واقعی هستند. ظاهر ناسازگار این منطقه به دلیل عدم نظارت دولت بر این ناحیه است که منجر به این شده است کشاورزان محلی کار خود را به هر روشی که دوست دارند انجام دهند. کاشت محصولات متنوع به شدت زمین را اکسیده نموده است. برترین زمان برای بازدید از لکزیگو ماه نوامبر است که تضاد رنگ­ ها در اوج خود هستند. خرید بلیط هواپیمای تهران پکن

طبیعت جیوژایگو

هنگامی که مروارید استان سیچوان طبیعت جیوژایگو در اثر 7 زلزله که در این منطقه در 8 آگوست 2017 رخ داد به شدت آسیب دید. دولت مجبور شد این منطقه را به مدت یک سال برای تعمیر ساختمان ها فرو ریخته ببندد و به زیست بوم اجازه دهد به عقب برگردد. قبل از زمین لرزه جیوژایگو در حال محبوب شدن بین توریستان بین ­المللی بود، بنابراین اگر شما می­خواهید زیبایی ماورایی چین ، آب های کریستالی و درختان چند رنگ را ببینید بهتر است قبل از اینکه این طبیعت زیبا مملو از توریست گردد به اینجا سفر کنید و برترین زمان برای آن پاییز 2018 است.

برگ­ های پاییزی در دریاچه کانز

استان غربی چین شینجان پر از زیبایی­های طبیعی است اما دریاچه­ های آن باردید کننده بیشتری دارند. دریاچه هلالی کانز به خاطر آب های فیروزه ­ای و اسطوره هیولای دریاچه مشهور شده است. اگرچه چشم­ انداز دریاچه در تمام سال زیبا است، اما کانز در پاییز واقعا می­درخشد. چشم انداز درختان رنگارنگ اطراف آن و ترکیب آن با رنگ آبی دریاچه بسیار فوق ­العاده است.

روستای تاکوآن

در پایین کوه های زرد روستای تاکوآن که گاهی تشانگ خوانده می­گردد قرار گرفته است. بیشتر سال این روستای خواب آلود تنها رها شده است. اگر چه در پاییز توریستان برای تجربه یکی از زیباترین منظره ها برگ­ های پاییزی به این روستا در چین می­آیند. از اواخر اکتبر تا سرانجام ماه نوامبر سایه ­ی از رنگ ­های زرد، قرمز و نارنجی روی درختان می­افتد و تضاد بسیار زیبایی با خانه ­های روستایی سفید برای عکاسی ایجاد می­کند. درخت آرزوها

در ینگشو گرم شوید

شهر ینگشو در جنوب چین در نزدیکی گیلین، اخیرا مورد توجه توریستان بین ­المللی قرار گرفته است، توریستانی که اکنون در پی درک چیزهایی هستند که مردم محلی هزاران سال است که می­دانند. اینجا یک مکان وافعا مجذوب کننده است. این شهر در میان صخره ­های سنگ­ آهک قرار گرفته است. تپه­ ها از ینگشو عبور می­کنند و به کناره رودخانه­ های لی و یولونگ می رسد. رودخانه­ هایی که توریستان می­توانند در طول آنها تور قایقرانی بامبو داشته باشند. پاییز برترین زمان برای بازدید از اینجاست. زمانی که فصل بارندگی فرابرسد دمای هوا در حدود 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.

مون کیک را در فستیوال اواسط پاییز بخورید

هر سال جشنواره­ای در اواسط پاییز در پانزدهمین روز از هشتمین ماه سال قمری برگزار می­گردد. در این روز مردم چین فانوس روشن می­کنند و مون کیک را به عنوان هدیه به یکدیگر می­دهند. مون کیک دارای طعم شیرین لذت بخشی است و به شکل ماه درست می­گردد و معمولا با لوبیا قرمز یا خمیر گل لوتوس پر می­گردد. درحالی که دستور پخت سنتی همه جا پیدا می­گردد، نانواها برای ایجا تغییرات در دستور آن و منحصر به فرد کردن این نان در رقابت هستند تا جایی که اخیرا نان پر شده با بستنی در میان مردم محبوب شده است. سوغات چین

صعود در دره ­ی رد لیف در جیلین

کوه­ های چانگبای در جیلین در مرز کره شمالی و چین یک گوهر پنهان است. تعداد اندکی از توریستان بین ­المللی به بالای آنها صعود می­کنند و معمولا در جهت حوضه دریاچه هون که در بالای کوه آتشفشانی پیکتو و مرز دو کشور قرار گرفته است ، می نشینند. در حالی که دریاچه هون ارزش زمان گذاشتن را دارد اما سعی کنید دره رد لیف را از دست ندهید. دره هر چند کوچک است اما دارای گونه­ های متعددی از گیاهان قرمز برگ است و اوایل پاییز اوج رنگ ­های زیبای این گیاهان است.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "برترین کارهایی که می توانید در فصل پاییز در چین انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کارهایی که می توانید در فصل پاییز در چین انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید