چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم؟؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، یک باور قدیمی در میان مردم اروپا می گوید:سه شنبه ها برترین روز برای رزرو کردن بلیط پرواز است و چهارشنبه ها برترین زمان برای پرواز و ژانویه مقرون به صرفهترین ماه برای سفر کردن است. در حقیقت تمام این مسائل به خاطر نگرانی افراد از اندازه و اندازه مطمئن هزینه برای یک سفر است. بسیاری از افراد شرایط مالی مناسبی ندارند با این وجود کوشش می نمایند تعطیلات خود را به سفرهای مقرون به صرفه قیمت بروند و ولو شده یک تعطیلات مقرون به صرفه قیمت را داشته باشند. زمانی که در سفر به شهرهای مهم جهان خود محدودیت بودجه قائل باشید باید برنامه و زمان بندی سفر را طوری تنظیم کنید که در برترین زمان راهی سفر شوید. مثلا زمانی که هتل ها به دلیل کمبود مسافر سطح قیمت خود را پایین می آورند. به این ترتیب می توانید اندازه زیادی از بودجه خود را پس انداز کنید و در ضمن از یک سفر خوب در کنار خانواده لذت ببرید. برنامه ریزی و پیدا کردن قیمت ها و نرخ های پایین شاید در ابتدای کار چندان ساده به نظر نرسد اما با کمی تحقیق می توانید مخارج خود را با حتی 56 درصد زیر قیمت اصلی در هتل های شهرهای مشهور جهان مانند رم و لندن سپری کنید. باید به این سوال پاسخ دهید. چه چیزی باعش می گردد که در یک مقطع زمانی قیمت ها افت چشمگیری داشته باشند؟ پاسخ: دلایل متفاوتی وجود دارد. به طور مثال گاهی اوقات قیمت هتل ها براساس تعطیلات عمومی و ملی تغییر می نماید. باید برترین زمان برای سفر به شهرهای مهم جهان را مشخص کنید. زمانی که آب و هوای یک منطقه خوش آب و هوا به دلیل بالا بودن جمعیت دچار افت کیفیت شده شما می توانید به تفاوت ارزش سفرها در فصول مختلف سال فکر کنید. حتی می توانید با نگاه کردن به اتفاقات و رویدادهای ورزشی(به طور مثال مسابقات ملی، تورنومنت های تنیس و فروش بلیط کنفرانسهای بزرگ) متوجه می شوید که این مسائل یاری زیادی برای شناختن زمان مناسب به شما خواهند کرد. این زمان هایی است که افرادی که می خواهند پس انداز نمایند از آن استفاده می نمایند. حال بیایید آنالیز کنیم که هر شهر مهم جهان در چه زمان برای سفر کردن شرایط مناسب تری دارد و اینکه چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم.

چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم؟؟

ژانویه، لس آنجلس

ماه ژانویه برترین زمان برای سفر به لس انجلس است. شما می توانید در ژانویه تا سی و سه درصد از تخفیف هتل ها در این شهر بهره ببرید. این زمانی است که حدوسط قیمت هتل های چهارستاره در این شهر تا 212 دلار و حتی پایین تر از آن کاهش پیدا می نماید. شما می توانید با بقیه پولهایتان به رستوران های داغ مثل ترویس فامیلا (همراه با لودو لوفور و بچه های اَنیمالز) بروید یا آن را در اوشِم که یک مکان تازه تاسیس بلند پروازانه چسبیده به موزه تازه تاسیس بورد است، خرج کنید. شما بایستی برترین زمان برای سفر به شهرهای مهم جهان را مشخص کنید.

ژانویه، ملبورن

سفر به استرالیا همیشه لذت بخش است اما برای اینکه بتوانید از مناسب ترین قیمت های شهر ملبورن بهره ببرید زمان مناسب سفر ماه ژانویه است. این زمان تقریبا ما بین دو جشن بزرگ کریسمس و بازگشایی استرالیایی است. اگرچه قیمت اتاق های هتل در زمان اوج قیمت به 150 دلار هم می رسد اما در این زمان می توانید هتل خود را با قیمت 112 دلار برای هرشب رزرو کنید و این را باید بدانیم که چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم.

ماه فوریه، هونولولو

جزایر هاوایی همیشه جز مکان های گران قیمت برای سفرهای جهانگردی بوده و هست. اما جالب است بدانید این منطقه رمانتیک و عاشقانه در زمان ولنتاین قیمت های مناسبی با شیب حدود چهل درصد دارد. اگر اولین هفته ماه فوریه را برای سفر انتخاب کنید قیمت ها در رنج مناسب تری هستند و می توانید به بیشترین میزان ممکن صرفه جویی کنید.

فوریه، هنگ کنگ

هتلهای هنگ کنگ در فوریه پایین ترین حد قیمت خود را دارند. یک شب اقامت در هتل چهار ستاره در حدود 125 دلار هزینه خواهد داشت. فوریه زمانی است که برترین تخفیف ها را می توانید دریافت کنید. می توانید خرید کنید و اگر به فرهنگ چین علاقه دارید، جشن سال نوی چینی ها و جشنواره فانوس بهار هم در همین زمان برگزار می گردد و شما بایستی زمان مناسب برای سفر به کشورهای اروپایی را مشخص کنید.

مارس، فلگ استاف، آریزونا

ماه مارس و هوای خنک آن یک فرصت مناسب برای سفر به آریزوناست. در هفته اول مارس می توانید با مناسبترین قیمت ها به بازدید دروازه گرند کانیون بروید. در این زمان برترین و راحت ترین هتل ها قیمتی کمتر از صد دلار دارند. یک فرصت طلایی برای تفریح و صرفه جویی.

مارس، بوینس آیرس

بوینس آیرس جای مناسبی برای فرار از هوای گرم نیست. اما در فصل بهار این منطقه هوای معتدل و پاییزی دارد. این زمان برترین وقت برای پیاده روی در بوینس آیرس است. با قیمت مناسب 55 دلا می توانید اتاقی در یک هتل چهارستاره بگیرید و پس از یک سفر طولانی با هواپیما به یک مکان بیاد ماندنی و زیبا برای تعطیلات خود برسید.

آوریل، شیکاگو

شیکاگو (به انگلیسی: Chicago) بزرگترین شهر استان ایلینوی است. این شهر در میان شهرهای منتخب برای یک سفر بهاری مکان منتخب و دوست داشتنی است. بر طبق نوشته های وبسایت بوکینگ، در اوج فصل بهار قیمت ها تا 54 درصد نیز کاهش خواهند داشت. این زمانی است که بادهای زمستانی به خاتمه می رسند. گوش دادن به صدای رودخانه خروشان میشیگان، خوردن غذا در رستوران های خوب این شهر و سرزدن به موزه های مشهور این شهر در این زمان دلپذیر خواهد بود. این زیبایی ها به این بستگی دارد که چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم.

آوریل، کوپنهاگ

شلوغ ترین زمان برای مسافرت جهانگردان به کپنهاگ فاصله میان ماه های مه تا اکتبر است. شهر کوچک کپنهاک برای یک سفر کوتاه میتواند لذت بخش باشد. در این منطقه با فرا رسیدن ماه آپریل تا سی و هشت درصد کاهش خواهد یافت.

مه، فورت لدردل فلوریدا

در ماه مه با رفتن به فلوریدا می توانید یک سفر شگفت انگیز داشته باشید. این زمان از سال رطوبت فلوریدا به شدت بالاست و حتی گاهی به صد در صد می رسد. اما هوای منطقه لذت بخش است. هتل فورت لُدردِل با داشتن یک فضای زیبا و دل انگیز نسبت به میامی قیمت متناسب هرشب 162 دلار را برای اتاق های خود دارد که می تواند انتخاب متناسبی باشد.

مه، لندن

بدون شک در شهر بزرگی مانند لندن که مرکز یک کشور صنعتی نیز به شمار می رود قیمت ها و بلیط ها چندان مقرون به صرفه نخواهد بود. با این وجود به مدت دو سال تعطیلات بانک ها در ماه می، موجب کاهش قیمت در این کشور شد. اما این کاهش به معنی یک قیمت مناسب نیست. قیمت میانه هر شب اقامت در هتل در این زمان 216 دلار میباشد که از جاذبه های سفر به شهرهای مهم جهان است.

ژوئن، سن آنتونیو، تگزاس

شهر سن آنتونیو مدتها است که جای استین را به عنوان مرکز استان تگزاس گرفته و امروزه همه توجهات را به خودش جلب نموده است. این منطقه در مجاورت شمال قرار گرفته است. آب و هوای خوب، هتل ها و رستورانهای با کیفیت و زیبا ، هتل تازه سازی که به دست رومانز و ویلیامز ساخته شده اند. این هتل در محل کارخانه پرل پروری ساخته شده است. برای اقامت در اینجا هزینه شما حدود 49 درصد از استین مقرون به صرفه تر خواهد شد. در این زمان از سال قیمت میانه اقامت در یک هتل چهارستاره در این زمان سال 164 دلار می باشد.

ژوئن، پکن

در ماه ژوئن، پکن مقصد خوبی برای سفر می تواند باشد. آب و هوای پکن در این ماه معتدل است و چون در این زمان تعطیلاتی وجود ندارد ، قیمت هتل ها یک شیب مناسب پیدا می نماید. در این زمان از سال سفر به پکن قیمت خوبی دارد و اگر بخواهید در هتلی چهار ستاره اقامت کنید، قیمت اتاقها برای شما به کمتر از 80 دلار می رسد واین برترین زمان برای سفر به شهرهای مهم جهان است.

جولای، بوستون

یک انتخاب برای ماه جولای شهر بوستون قدیمی ترین پارک ایالات متحده با نام د کومون را در خود جای داده است. بعلاوه آکواریوم نیواگلند از دیگر مراکز دیدنی این شهر است .اگر در چهارم جولای به جای کلمبوس بوستون را انتخاب کنید. می توانید برای هر شب 120 دلار در هزینه هتل خود صرفه جویی کنید. ضمن اینکه هوای بوستون در این زمان از کلمبوس بهتر است. چنانچه شما از علاقه مندان به غذا و آشپزی هستید در این سفر می توانید غذاهای فوق العاده و آشپزی حرفه ای را امتحان کنید. یکی از مکان هایی که از طرف مسافران مختلف در سفر به بوستون توصیه می گردد، خوردن استیکی بانز (یک نوع شیرینی برای صبحانه یا دسر) و انواع شیرینی های ویژه صبحانه مانند فلور، ریبل و برانچ لاین است.

ژوئن، سیدنی

سیدنی شهری است که از نظر سیاسی، طبیعی و تاریخی خصوصیات برگزیده خود را دارد. اگر دوست داشتید از تخفیف های مناسب تا حدود 45 درصدی قیمت هتل ها بهره ببرید در وسط تابستان راهی استرالیا شوید. این شهر در این زمان هوای خنک و دل انگیزی دارد با این حال اجازه ندهید که سرمای آن شما را بترساند و برنامه یک اقامت در زمستان را از فکر شما دور نماید.

اوت، نیویورک سیتی

اگر می خواهید در تابستان به نیویورک سفر کنید از فعال بودن سیستم تهویه هتل خود اطمینان حاصل کنید. اگرچه تابستان های نیویورک گرم و تا حدی نفس گیر است اما این زمان به دلیل رویدادهایی که در این شهر جریان دارند زمان مناسبی برای سفر است.گروه ارکستر فیلارمونیک نیویورک در این وقت سال در فضای باز به اجرا می پردازند و بازدید از این کنسرت برای همه رایگان است. اجرای شکسپیر در پارک لذت بخش خواهد بود. ضمن اینکه بارهای شهر با انواع آب میوه های خنک از شما در برابر گرمای تابستان حمایت خواهند کرد. اگر مایلید از تخفیف بیشتری بهره ببرید، آخر هفته را برای سفر برگزینید.

اوت، برلین

برلین تنها یک شهر فرهنگی یا تاریخی نیست. این شهر که میراث تاریخی دوران جنگ جهانی به شمار می آید از نظر طبیعی نیز بی نظیر است. در حدود 25 درصد از مساحت برلین را جنگلها و دریاچه ها فراگرفته اند. یک آخر هفته فوق العاده و قایق رانی در رودخانه می تواند مجذوب نماینده باشد. هتل های این شهر در اروپا معروفیت خوبی دارند. چنانچه مایل باشید اندکی در هزینه صرفه جویی کنید، در یک هتل محبوب اقامت کنید و سوئیت بزرگی با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید. هتل ها و سوئیت های مجاور باغ وحش برلین مناسب ترین گزینه خواهند بود. اما توصیه ما به شما برای یک سفر به صرفه مسافرت در ماه اوت است.

سپتامبر، اورلاندو

شهر اورلندو به انگلیسی Orlando در استان فلوریدا یک گردشگاه محبوب به شمار میرود. این شهر با داشتن پارک والت دیزنی، سی ورلد و سرزمین تمساح ها و یک پارک آبی مشهور سالانه بیش از 50 میلیون جهانگرد را به خود جذب می نماید. اما برترین زمان برای سفر به به اورلاندو در ماه سپتامبر می باشد. اگر در سپتامبر راهی سفر به اورلاندو شوید با یک برنامه ریزی درست می توانید یک تعطیلات عالی را با بیشتر از چهل درصد صرفه جویی در مخارج هتلتان داشته باشید. در این زمان قیمت هر اتاق هتل برای هر شب حدود 130 دلار می گردد که قیمت مناسبی برای این سفر است.

سپتامبر، رم

رم یک شهر افسانه ای است. شهری که میراث دار بخش مهمی از تاریخ اروپاست. این شهر لبریز از آثار باستانی دوران رم و کارتاژ است. ضمن اینکه یکی از بزرگترین فضاهای سبز را بین مرکز های اروپایی دارد. مهم ترین بخش این ناحیه سبز به وسیله ویلاها و باغ های ایجاد شده به وسیله حکومت اشرافی ایتالیا جلب نظر می نماید. این شهر تاریخی همیشه با سیل مشتاقان و علاقه مندان تاریخ و فرهنگ از سراسر جهانست. اما برترین فرصت برای سفر به این شهر شگفت آور است. بیشتر مردم اروپا برای سفر به رم ماه اوت را انتخاب می نمایند اما سپتامبر برای یک سفر با قیمت مناسب تر برترین زمان است. در ماه اوت روم شلوغ و پر تشریفات است.در ماه سپتامبر اقامت در یک هتل چهار ستاره در رم در هر شب 131 دلار هزینه دارد.

نیو اُورلینز

گذراندن هالوین در نیو اورلینز هم یک انتخاب خوب است. آخرین هفته ماه زمان مناسبی برای سفر به نیو اورلینز است.بر طبق سایت بوکینگ قیمت هتل ها در این زمان نزدیک به چهل و چهار درصد کاهش پیدا نموده و به حدود 200 دلار می رسد. این رقم در مقایسه با جشن سالانه ماردی گرس می باشد.

اکتبر، شهر کیپ

یک زمان فوق العاده برای تماشای نهنگ ها در کوه های تیبل شهر کیب. این می تواند تجربه ای فوق العاده و بیاد ماندنی برای هرکسی باشد. برترین زمان برای سفر به این شهر ماه اکتبر است. در این زمان قیمت ها در سطح مناسب و پایینی با میانگین حدود 80 دلار خواهندبود.

نوامبر، سان فرانسیسکو

اطلاعات سایت بوکینگ می گوید هتل های شهر گلدن گیت در هفته قبل از مراسم عید شکرگذاری (تنکس گیوینگ) مقرون به صرفه ترین قیمت های خود را دارند. میانگین قیمت این هتل ها در حدود 202 دلار است و این مبلغ نسبت به فصل پر مسافر منطقه چیزی حدود پنجاه درصد مقرون به صرفه تر است.

نوامبر، ریو دو ژانِیرو

ماه نوامبر زبان خوبی برای سفر به ریو دوژانیرو است. این یک فرصت خوب برای مسافران است که روی سواحل کوپاکابانا دراز بکشند و از هوای دلپذیر ماه نوامبر لذت ببرند. برای بازدید از این منطقه اواخر ماه دسامبر زمان مناسبی نیست. زیرا این زمان قیمت ها سیر صعودی دارد و چیزی حدود سی و هفت درصد افزایش قیمت خواهیم داشت.

دسامبر، لاس وگاس

اگر می خواهید یک تجربه فوق العاده و بی نظیر برای گذراندن تعطیلات کریسمس هستید، برترین انتخاب برای شما لاس وگاس است. هتل های شیک، تفریحات و تفریح های متفاوت و اگر شانس بیاورید در یکی از مراکز برنده قرعه کشی شوید. هفته سوم دسامبر قیمت هتل ها به پایین ترین حد خود یعنی حدود 84 دلار برای هر شب می رسد و این قیمت حدود شصت درصد از بقیه اوقات کمتر است.

دسامبر، فرانکفورت

یک زمان سحر انگیز برای سفر به فرانکفورت هفته اول ماه دسامبر است. این زمان فرصت مناسبی برای سفر به فرانکفورت و جستجو در میان فروشگاه های کریسمس است. برترین فرصت برای تماشای جشن های کریسمس و نمایش های آن است. در این زمان قیمت هتل ها به حداقل میزان ممکن می رسد. در این زمان قیمت هتل در حدود پنجاه و شش درصد کمتر از حالت عادی است و برای یک شب اقامت در این هتل حدود 112 دلار خواهد بود. بایستی برترین زمان برای سفر به شهرهای مهم جهان را مشخص کنید.

منبع: همگردی

به "چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم؟؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سفری مقرون به صرفه به شهرهای مهم جهان داشته باشیم؟؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید