تصاویر لو رفته تفاوت سه مدل گلکسی S22 را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، از آنجایی که سال 2021 رو به سرانجام است، همه نگاه ها به گوشی های هوشمند پرطرفدار سال آینده خواهد بود. سامسونگ ظاهرا سال را با عرضه گلکسی S21 نسخه فن ادیشن در ژانویه (دی ماه) شروع خواهد نمود و پس از آن، در فوریه 2022 (بهمن ماه)، انتظار می رود سری گلکسی S22 را معرفی کند. چند عکس نو لو رفته تاییدی بر ظاهر سری گلکسی S22 هستند.

تصاویر لو رفته تفاوت سه مدل گلکسی S22 را نشان می دهد

Tipster Teme تصویری را به اشتراک گذاشته که محافظ های لنز دوربین که برای این سه مدل گوشی طراحی شده را نشان می دهد. با توجه به تصاویر و مقایسه آن با نوترین شایعات و برآورد ها در خصوص این گوشی ها، به نظر می رسد که این تصاویر مطابق با شایعاتی است که می گویند مدل استاندارد و پلاس با یک سیستم دوربین سه گانه تراز عمودی و مدل اولترا مجهز به چهار دوربین و سیستم فوکوس لیزری خواهد بود.

رندرهای گلکسی S22 و S22 پلاس که قبلا فاش شده بود نشان می داد که این گوشی ها طراحی پشتی مدل های قبلی خود را حفظ خواهند کرد، با این تفاوت که ماژول دوربین در قسمت جداگانه ای قرار می گیرد و با بقیه قسمت های گوشی ترکیب نمی گردد. سیستم دوربین ظاهراً با یک سنسور نو 50 مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر ارتقا خواهد یافت.

گلکسی S22 اولترا ظاهرا طراحی جداگانه دوربین این گوشی را کنار خواهد گذاشت و دوربین ها به شکل P در پشت گوشی قرار خواهند گرفت. شایعه شده که این دوربین همان وضوح دوربین نسلی قبلی این گوشی یعنی S21 اولترا را ارائه می دهد اما ممکن است که سه سنسور نو را دریافت کند.

تصاویر و ویدیویی از محافظ (گلس) گوشی ها به وسیله Leaker Ice Universe منتشر شده و این تصاویر با گزارش هایی مطابقت دارند که ادعا می کردند گلکسی S22 اولترا از طراحی جعبه ای مانند گلکسی نوت بهره می برد و دو مدل دیگر این سری از گوشی ها دارای گوشه های گرد، نسبت تصویر کوتاه تر و حاشیه های نازک و یکنواخت هستند.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، گلکسی S22 اولترا دارای نمایشگر 6.8 اینچی، مدل پلاس دارای پنل 6.55 اینچی و نسخه استاندارد با صفحه نمایش 6.06 اینچی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. برخلاف مدل قبلی خود، S22 اولترا ظاهرا از یک جایگاه اختصاصی برای قلم S-Pen بهره می برد. این می تواند به سامسونگ یاری کند تا مشتریانی را که خریدار گلکسی نوت بودند را مجددا جذب کند.

با توجه به خبری که اخیرا در رابطه با پرچم داران سری گلکسی S22 منتشر شده، به نظر می رسد دوربین سلفی مدل استاندارد و پلاس مشخصاتی دور از انتظار خواهد داشت. در حالی که این روزها شرکت های سازنده گوشی های هوشمند بیشتر تمرکز خود را روی بهبود کیفیت دوربین منعطف نموده اند، به نظر می رسد سامسونگ می خواهد پرچم داران خود یعنی سری گلکسی S22 را با دوربین هایی نه چندان قدرتمند راهی بازار کند. البته شرکت کره ای بیشتر روی مدل اولترا که برترین مدل از پرچم داران این سری است تمرکز نموده و است و غالبا هرچه که به این گوشی مرتبط می گردد در برترین حالت خود قرار گرفته است.

بنابراین با توجه به این شایعات، نباید زیاد انتظار داشته باشیم که کیفیت دوربین گلکسی S22 و S22 پلاس خیلی بهتر از نسل گذشته باشد. البته طبق شنیده ها، دوربین اصلی این دو گوشی به نسبت قبل پیشرفت خواهد داشت ولی در مقوله دوربین سلفی این اتفاق نخواهد افتاد. به گزارش وب سایت گلکسی کلابز که منبعی معتبر هم به شمار می رود، دوربین سلفی گلکسی S22 و S22 پلاس هیچ ارتقایی به نسبت نسل گذشته نخواهد داشت.

براساس نوترین گزارشات و برآورد ها، سامسونگ می خواهد برای گلکسی S22 و S22 پلاس از همان دوربین سلفی استفاده کند که سه نسل در پرچم داران خود استفاده نموده است. یعنی سنسوری به بزرگی 10 مگاپیکسل. این در حالی است که حتی گوشی های میان رده شرکت کره ای نظیر گلکسی A52 و A72 هم سنسورهایی با وضوح بیشتر نظیر 32 مگاپیکسل در اختیار دارند و انتظار داشتیم سامسونگ در این بخش توجه ویژه ای به پرچم داران خود داشته باشد.

سامسونگ به مدل اولترا بیشتر از دو مدل دیگر توجه می نماید به همین دلیل دوربین سلفی که برای آن در نظر گرفته 40 مگاپیکسلی است و کیفیت فوق العاده بالایی هم دارد. البته اگر بخواهیم طور دیگر به قضیه نگاه کنیم می بینیم که حتی دوربین سلفی گلکسی S22 اولترا هم همان دوربینی است که در گلکسی S21 اولترا و S20 اولترا استفاده شده است. یعنی در این گوشی هم خبری از ارتقا نیست اما پرچم داران مدل اولترای شرکت کره ای تقریبا می توان گفت در زمینه عکاسی با دوربین سلفی برترین هستند.

شایان ذکر است گلکسی S22 به گفته جان پراسر، یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری، در تاریخ 8 فوریه 2022 (19 بهمن 1400) رونمایی و 10 روز بعد رسما وارد بازار خواهد شد.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر لو رفته تفاوت سه مدل گلکسی S22 را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته تفاوت سه مدل گلکسی S22 را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید