گلکسی A54 قبل از معرفی به دست یکی از کاربران رسید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اگرچه هنوز تا رونمایی رسمی گلکسی A54 و A34 زمان به جای مانده به تازگی یک ویدیو منتشر شده که در آن شاهد جعبه گشایی مدل گران قیمت تر یعنی A54 بوده ایم.

گلکسی A54 قبل از معرفی به دست یکی از کاربران رسید

درست یک روز پس از فهرست شدن گلکسی A54 و A34 در صفحه فروشگاه یک خرده فروش استرالیایی، ویدیوی جعبه گشایی یکی از آن ها هم منتشر شده است. این در حالی است که تا رونمایی از آن ها در هندوستان هم فقط یک روز زمان به جای مانده و بالاخره کاربران می توانند به میان رده های مورد انتظار سامسونگ دسترسی داشته باشند.

در ابتدا می پردازیم به ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A54 که شخص آنالیز نماینده یعنی Vy Vo Xuan حتی به نقد و آنالیز این گوشی در این ویدیو نیز پرداخته است. همانطور که انتظار می رفت، بسته بندی A54 بسیار کوچک و فقط حاوی خود گوشی و یک کابل USB-C دو طرفه و سوزن سیم کارت است. طراحی گوشی هم دقیقا مشابه همان چیزی است که پیش تر در خبرها و شایعات دیده بودیم. یعنی پنل پشتی صاف و یکدست، با سه دوربین که بدون ماژول به صورت عمودی روی سمت چپ-بالای پنل قرار گرفته اند تا ظاهری شبیه به پرچم داران سری S23 پیدا نمایند. اندروید 13، رابط کاربری One UI 5.1 و دوربین سلفی حفره ای هم از دیگر معیناتی است که انتظار داشتیم در گلکسی A54 ببینیم و این ویدیو هم آن ها را تصدیق نموده است.

می رسیم به گلکسی A33 که اگرچه ویدیوی جعبه گشایی آن منتشر نشده اما شعبه سوییس سامسونگ تمام اطلاعات مربوط به آن را فاش نموده است. از آن جایی هم که این خبر از سوی خود سامسونگ منتشر شده، در نتیجه کاملا موثق است و می توان به آن اعتماد کرد. طبق این اطلاعات، گلکسی A34 محصولی است 6.6 اینچی با نمایشگری از جنس AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتز که از پردازنده دایمنسیتی 1080 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و در مدل پایه ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی آن 6/128 گیگابایت است که در مدل گران تر به 6/256 گیگابایت می رسد. حال معین نیست آیا یک مدل با 8 گیگابایت رم هم در نظر گرفته می گردد یا خیر.

این گوشی از دوربین 48 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال بهره می برد که در کنار آن یک دوربین فوق عریض 8 و سنجش عمق 5 مگاپیکسلی هم تعبیه شده؛ دوربین سلفی هم سنسوری به بزرگی 13 مگاپیکسل دارد. استاندارد ضد آب IP67، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 25 واتی، بلوتوث 5.3، بلندگوهای استریو و… از جمله معینات این گوشی هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,889,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

15,225,000

تومان

خرید محبوب ترین گوشی های سامسونگ از وبلاگ کاتالوگ

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A54 قبل از معرفی به دست یکی از کاربران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A54 قبل از معرفی به دست یکی از کاربران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید