بازگشت مجدد گوشی های نوستالوژیک کشویی!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شرکت رایانه ای Planet Computers ، برای اولین بار در مارس 2020 از گوشی Astro Slide 5G با طراحی صفحه کلید کشویی در لندن رونمایی کرد. این محصول در ژانویه 2021 بطور رسمی راه اندازی شد. علیرغم عرضه رسمی، این دستگاه هنوز آماده فروش نبود.

بازگشت مجدد گوشی های نوستالوژیک کشویی!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، Planet Computers بار دیگر از Astro Slide 5G در جریان نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد. این شرکت خاطرنشان کرد این دستگاه پس از مدت ها انتظار در ماه مارس امسال عرضه خواهد شد. گوشی Planet Astro Slide 5G در رنگ آبی عرضه می گردد و قیمت آن 862 پوند می باشد. با این حال Indiegogo برای این محصول 30 درصد تخفیف درنظر گرفته است و قیمت را به حدود 650 دلار کاهش داده است.

در عصری که گوشی های برتر با کیبورد فیزیکی تقریباً از بازار خارج شده اند، Astro Slide برای کسانی که می خواهند دستگاهی با صفحه کلید فیزیکی داشته باشند، مناسب است. این دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 800 می باشد که اتصال 5G را ارائه می دهد. این پردازنده از 8 گیگابایت رم پشتیبانی می نماید. حافظه داخلی آن 128 گیگابایت می باشد و بعلاوه امکان افزایش فضای ذخیره سازی به وسیله کارت microSD وجود دارد. این گوشی دارای یک صفحه کلید مکانیکی با نور پس زمینه است. این صفحه کلید می تواند در صورت عدم استفاده به وسیله مکانیسم لغزنده پنهان گردد. مکانیسم لغزنده این گوشی، لولای کشویی RockUp می باشد که دستگاه را به یک رایانه دستی تبدیل می نماید.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس 2340 در 1080 پیکسل است. صفحه نمایش این گوشی به وسیله لایه ای از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می گردد.

این دستگاه بعلاوه دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 30 واتی و شارژ بی سیم 10 واتی Qi است. از دیگر ویژگی های این گوشی کشویی می توان به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی اشاره نمود. بعلاوه دارای بلندگو های استریو، پشتیبانی از NFC، جک 3.5 میلی متری صدا، دو پورت USB-C با پشتیبانی OTG و DP نیز می باشد. سیستم عامل این دستگاه اندروید 11 می باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "بازگشت مجدد گوشی های نوستالوژیک کشویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مجدد گوشی های نوستالوژیک کشویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید