تصمیم اخلاقی کمیته اخلاق: تبرئه منشا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با تبرئه گادوین منشا نشان داد درباره احکام خود انعطاف پذیری لازم را دارد و جایی که احتیاج به عقب نشینی و اصلاح حکم است، این کار را انجام می دهد.

تصمیم اخلاقی کمیته اخلاق: تبرئه منشا

بازگشت منشا به ترکیب استقلال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که با تعلیق فعایت های فوتبالی گادوین منشاء موجبات تعجب همگان را فراهم نموده بود درآستانه بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان، دستورلغو تعلیق فعالیت های فوتبالی این بازیکن را صادرکرد. فارغ ازاینکه گادوین منشاء چه تاثیری درترکیب استقلال داشته باشد اما باید دستوری که کمیته اخلاق صادرنموده را ستود واین اقدام را راهی درمسیربرقراری عدالت ارزیابی کرد. کمیته اخلاق به واسطه حکمی که صادرنموده بود، به شدت مورد نقد قرارگرفته بود اما تصمیم گیران دراین ارگان مهم فدراسیون فوتبال با اقدامی اصولی ازتصمیم خود منصرف شدند حضورمنشاء دربازی های استقلال را بلامانع اعلام کردند.

درهمین راستا کمیته اخلاق با احضارمنشاء به فدراسیون فوتبال و شنیدن صحبت های او ومدیرعامل استقلال حکم آغازین خود را بازگرداند. به این ترتیب منشاء برای بازی درترکیب استقلال مانعی ندارد ومی تواند استقلال را دربازی های لیگ همراهی کند. قطعا حضوراین بازیکن درکمیته اخلاق و ارائه توضیحات دقیق درباره ماوقع اتفاقات اهواز، به تصمیم گیری بهتر مسئولان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی یاری کرد. بعد ازتبرئیه منشاء ازتصمیم گیران فدرارسیون فوتبال انتظارمی رود درباره همه مسائل این گونه دقیق و حساس باشند. بدون شک اگرکمیته اخلاق همین حساسیتی که درقبال بازیکنان دارد را درباره تماشاگرانی که همیشه برای بازیکنان مزاحمت ایجاد می نمایند، داشته باشد چنین رفتارهای زشتی با بازیکنان به حداقل می رسد.

انتظاراست که کمیته اخلاق با یاری نیروی انتظامی فرایندی را درورزشگاه ها ایجاد نمایند که اگرکسی مرتکب تخلف شد همان جا با برخورد نیروهای انتظاری روبرو گردد واگرچنین تخلفاتی پیش ازحضوربازیکنان درورزشگاه ها ازسوی بعضی تماشاگرنماها انجام می گردد، کمیته اخلاق بازهم باید ورود کند و آن فرد خاطی را به دست قانون بسپارد تا این قبیل رفتارهای ضدارزشی باب نگردد.

10-270

منبع: ایران ورزشی

به "تصمیم اخلاقی کمیته اخلاق: تبرئه منشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم اخلاقی کمیته اخلاق: تبرئه منشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید