جاسمی در گفت وگو با خبرنگاران: بدون برجام هم 40 سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم، اروپا غلام حلقه به گوش آمریکاست

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ما بدون برجام هم 40 سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم لذا باید به توانمندهایمان تکیه کنیم.

جاسمی در گفت وگو با خبرنگاران: بدون برجام هم 40 سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم، اروپا غلام حلقه به گوش آمریکاست

سید قاسم جاسمی، عضو کمیسوین امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با اشاره به اقدام متقابل ایران در برابر بدعهدی آمریکا و اروپا نسبت به برجام، گفت: اروپایی ها عملاً به دلیل اینکه غلام حلقه به گوش آمریکا هستند، از برجام خارج شدند، اما ظاهر قضیه را حفظ کردند.

وی اضافه نمود: ما باید در بحث مالی روی پای خودمان بایستیم، به داشته هایمان فکر نموده و از ظرفیت هایمان استفاده کنیم، البته در عین حال باید با کشور های دوست و منطقه هم افزایی داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما بدون برجام هم 40 سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم، توضیح داد: باتوجه به توانمندی هایی که جمهوری اسلامی به دست آورده احتیاج به همکاری غربی ها نداریم، هرچند اگر همکاری با سایر کشور ها داشته باشیم هم به سود سایر آن ها خواهد بود.

جاسمی با تاکید بر اینکه ایران به هیچ وجه از برجام خارج نشده است، اظهار کرد: این آمریکا و اروپا بودند که از مفاد برجام خارج شدند، بنابراین در شرایط فعلی ما باید بر ظرفیت های خودمان تاکید نموده و روی پای خود بایستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جاسمی در گفت وگو با خبرنگاران: بدون برجام هم 40 سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم، اروپا غلام حلقه به گوش آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاسمی در گفت وگو با خبرنگاران: بدون برجام هم 40 سال است که روی پای خودمان ایستاده ایم، اروپا غلام حلقه به گوش آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید