جذب کامل بودجه عمرانی سال گذشته، با هم افزایی بین دستگاه های دولتی آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: تا انتها شهریور امسال، 99.6 درصد بودجه عمرانی این استان مربوط به سال گذشته جذب شد.

جذب کامل بودجه عمرانی سال گذشته، با هم افزایی بین دستگاه های دولتی آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: با هم افزایی اجرا شده بین دستگاه های دولتی، بودجه عمرانی سال گذشته این استان تقریبا به طور کامل جذب شده که این نشان از عزم مدیران ارشد استان برای استفاده حداکثری از منابع اعتباری برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی است.

یاسر رهبردین با اشاره به اقدامات خوب اجرا شده در روند بازسازی منطقه ها زلزله زده خوی، اضافه نمود: در تلاشیم تا پیش از آغاز فصل سرما، اماکن مسکونی در منطقه ها آسیب دیده از زلزله ساخته و کار اجرایی آنها به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی سرعت عمل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در ارایه خدمات در منطقه ها زلزله زده را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: حضور شبانه روزی مدیران دولتی در منطقه ها زلزله زده قوت قلبی برای مردم جهت همکاری در بازسازی است.

وی با بیان اینکه 12 روستا و 2 شهر در زلزله اخیر خوی آسیب دیدند، اضافه نمود: خوشبختانه در این زلزله هیچ فوتی به ثبت نرسید اما بیش از یک هزار و 126 نفر مصدوم شدند.

رهبردین با اعلام اینکه در زلزله اخیر خوی به بیش از یک هزار و 100 واحد مسکونی بالای 80 درصد خسارت وارد شد، ادامه داد: از این واحدهای آسیب دیده، 600 واحد روستایی و مابقی نیز شهری بودند و طبق ارزیابی های انجام شده، چهار هزار واحد مسکونی نیز 20 تا 50 درصد آسیب دیدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به حضور 35 تیم ارزیاب کننده در منطقه زلزله زده خوی، تاکید کرد: طی یک اقدام جهادی در عرض 72 ساعت بیش از پنج هزار واحد مسکونی در منطقه ها زلزله زده ارزیابی خسارت شدند.

وی همچنین با بیان اینکه 65 دستگاه و ماشین آلات سنگین در آوار برداری منطقه ها زلزله زده، نقش داشتند، یادآور شد: آواربرداری منطقه ها زلزله زده در خوی در کمتر از 15 روز به اتمام رسید.

وبلاگ کاتالوگ آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جذب کامل بودجه عمرانی سال گذشته، با هم افزایی بین دستگاه های دولتی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب کامل بودجه عمرانی سال گذشته، با هم افزایی بین دستگاه های دولتی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید