حمایت وزارت ارتباطات از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: 4 حوزه کلی برای حمایت از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت هدف گذاری شده که موضوع تبلیغات، حمایت های فنی و خدماتی را در برمی گیرد و استفاده از وجوه اداره شده و ضریب حمایتی از حمایت های وزارتخانه است.

حمایت وزارت ارتباطات از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ کاتالوگ، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و جایزه ملی کیفیت که صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، گفت: این جشنواره تمرکز ویژه بر استارت آپها داشته و محوری برای فناوری فضایی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: در مجموع 293 شرکت کننده داشتیم که از آنها می توان به چند مورد اشاره نمود.

هاشمی ادامه داد: در استارت آپ برتر45 شرکت کننده، توسعه کسب و کار46، شرکت های برتر در توسعه مالی 33 شرکت کننده داشتیم برهمین اساس، 51 شرکت کننده شایسته تقدیر و دارای رتبه های 1 تا 3 شدند.

وی توضیح داد: جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات را هم در برنامه داشتیم که امکان خودارزیابی نظام مند، شناسایی سازمان های پیروز، ایجاد انگیزه رقابت در سازمان ها برای بهبود مستمر از شاخص های انتخاب بوده است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: از 6 شرکت کننده برتر برای جایزه ملی کیفیت تقدیر می گردد همچنین، بسته حمایتی داده شده تا برگزیدگان را مورد حمایت قرار دهیم.

وی گفت:4 حوزه کلی هدف گذاری شده که موضوع تبلیغات، حمایت های فنی و خدماتی را در برمی گیرد و استفاده از وجوه اداره شده و ضریب حمایتی از حمایت های وزارتخانه است.

در ادامه، نیره فیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: چهار مقوله قیمت، نوآوری،سرعت و کیفیت اهمیت زیادی دارد و باید به دنبال رضایت مشتری بود. در سال های اخیر، قانونگذار سازمان ملی استاندارد را به عنوان سازمان موظف برای مشخص راهبرد ملی کیفیت در نظر گرفته است و جایزه ملی کیفیت توسط این سازمان و با هماهنگی با نهادهای دیگر انجام می گردد.

وی اضافه نمود: موضوع کیفیت در کشورهای آسیای دور، ترکیه و مالزی اهمیت خودش را بروز داده و دروازه های این کشورها به خصوص کره به روی محصولات با کیفیت باز شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: این در حالی است که آمریکا نیز شاهد کاهش کیفیت در سال 2008 بود و متوجه شدند باید بهره وری و مدیریت کیفیت را مورد توجه قرار دهند.

فیروزبخت ادامه داد: آمریکا با این سیاست توانست بحران را پشت سر بگذارد. در اتحادیه اروپا هم بر کیفیت تاکید شد و در نهایت منجر به استاندارد ایزو شد.

وی گفت: فعالیت هایی در ایران نیز اجرا شده است. تفکر و فرهنگ استاندارد سازی باید در کشور نهادینه گردد، متاسفانه بازهم بخاطر تحریم ها دچار مشکلاتی می شویم ولی باید به استانداردهای جهانی توجه کنیم و آنها را در محصولاتمان لحاظ کنیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد اضافه نمود: ما نمی توانیم با نوآوری بجنگیم و باید از این نمایشگاه الکامپ حداکثر استفاده را کنیم؛ همچنین می توانیم با همکاری وزارت ارتباطات و معاونت علمی ریاست جمهوری فعالیت های خوبی داشته باشیم.

وی گفت: مصوبه ویژه در شورای عالی استاندارد داشتیم که امکان اظهار و انطباق با استانداردهای بین المللی را فراهم کردیم که این کار با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شد.

فیروزبخت گفت: باید فناوری های نوین را با تدبیر ارتقا دهیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "حمایت وزارت ارتباطات از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت وزارت ارتباطات از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید