حضور 500 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، ثبت نام در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و طب سنتی تا 25 مهر 1401 تمدید شد.

حضور 500 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی

جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی و طب سنتی 10 تا 13 آبان 1401 میزبان شرکت های دانش بنیان و خلاقی است که در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی محصولات ایران ساخت تولید و تجاری سازی کرده اند.

شرکت ها و علاقه مندان به حضور در این رویداد تا 25 مهر برای ثبت نام فرصت دارند تا بتوانند محصولات خود را به بازار هدف عرضه کنند.

رویدادی که اهدافی چون توسعه زیست بوم نوآوری حوزه گیاهان دارویی، معرفی جدیدترین دستاورد ها و محصولات دانش بنیان گیاهان دارویی، ترویج و فرهنگ سازی بهره مندی از گیاهان دارویی و طب سنتی و آشنایی کشور های دیگر با ظرفیت های فناورانه داخلی و صادرات محصولات دنبال می کند.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآوده های طبیعی و طب سنتی با مشارکت 500 شرکت دانش بنیان و خلاق تولیدکننده دارو و فرآورده های طبیعی و سایر صنایع وابسته به گیاهان دارویی از سراسر کشور و به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

وبلاگ کاتالوگ علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور 500 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 500 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ملی گیاهان دارویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید